Camping Beim Fischer

4 reviews over Camping Beim Fischer in het Nederlands

Fijne camping

Herma
30-6-2019

Een camping die gerund wordt door een familie, zonder computers.Geen luxe receptie gewoon in de keuken.Brood is te bestellen en er zijn levensmiddelen automaten voor als je iets te kort komt.Inderdaad als er een plaats besproken is staat er een pion en een jampotje met briefje waarop de datum staat.Wij vonden dat wel grappig! De plaatsen waren goed,allemaal met gras en kiezels. Prachtig meer,de Starnbergersee,goed om heen te fietsen.Gezelligge strand tenten.WIj hadden een heerlijke week

Prima sanitair,goed schoon.

Gereisd Met partner in juni 2019

Mooie natuur camping

Ineke
17-8-2014

Uitstekend onderhouden camping met grote groen percelen, goed gelegen, menselijke maat.

Gereisd Met partner in juli 2014

Heerlijke plek, schoon, ruim en hartelijk

kuipschky
22-7-2009

Mijn man is middenin de nacht opgestaan om met de "Fischer" in de boot de Starnbergersee op te gaan! Te koop : O.a. heerlijk gerookte "Renken" van de Fischer. Schoon sanitair, broodjesservice en taart! Naast de camping een heerlijk restaurant, voor de kleine trek aan het meer een leuke biergarten en een stukje verder aan het meer een Restaurant met een prachtige blik op de Starnbergerssee. We zijn er 11 nachten geweest en hebben het erg goed gehad. Uitstapjes en bezienswaardigheden in de omgeving genoeg over om nog eens te gaan!!

Gereisd Met partner in juli 2009

prima camping

Jan en Lisette Jobse
1-7-2009

Leuke camping bij een vreselijk aardige familie. De zaken worden geregeld in de keuken, waar 's morgens broodjes afgehaald kunnen worden. Je kunt er geregeld zelfgebakken taarten kopen. Er wordt op toegezien dat het 's avonds rustig is op de camping. Binnenkort gaan we er weer een week naar toe.

Gereisd Met partner in juli 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Beim Fischer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beim Fischer in St. Heinrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beim Fischer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.