Camping Beim Fischer

8 reviews over Camping Beim Fischer in het Nederlands

Fijne camping

Herma
30-6-2019

Een camping die gerund wordt door een familie, zonder computers.Geen luxe receptie gewoon in de keuken.Brood is te bestellen en er zijn levensmiddelen automaten voor als je iets te kort komt.Inderdaad als er een plaats besproken is staat er een pion en een jampotje met briefje waarop de datum staat.Wij vonden dat wel grappig! De plaatsen waren goed,allemaal met gras en kiezels. Prachtig meer,de Starnbergersee,goed om heen te fietsen.Gezelligge strand tenten.WIj hadden een heerlijke week

Prima sanitair,goed schoon.

Gereisd Met partner in juni 2019

klant onvriendelijke familie

stiphout
23-7-2018

ondaks de hoge score van 7,8 is dit een camping waar ik niet naar terug zou willen. eerlijk gezegd, het sanitair is goed en de prijs is niet hoog. maar gezien de staanplaatsen en de klantvriendelijkheid hou ik het voor gezien hier.

Wat een rampencamping!

Carla van den Hoek
7-8-2015

Onze reservering van januari zat in een jampotje dat iedere dag van plaats verwisselde. We hadden gereserveerd voor een grote caravan en klein tentje en een grote tent voor onze kinderen en kleinkinderen. We stonden dus niet bij elkaar, maar wel een Duitse familie met een tent met broer. Onze kinderen en kleinkinderen stonden weggepropt op een tentenveld met kriskras tenten. Jongelui, lawaai papegaai mensen alles doorelkaar zonder enige privacy. Sanitair was in orde, genoeg wc's en douches, afwasruimte klein voor zoveel mensen. Caravans, tenten en campers werden weggezet op het speelterrein en op veldje voor de douche. Reserveringssysteem in jampotjes, die iedere dag verwisseld werden. De zoon kan niet rekenen en we moesten alles narekenen. Het strand was ook niet erg aantrekkelijk. Drassige bodem met een waterhoogte van 60 cm. Al met al een afknapper van de bovenste plank.

Gereisd Anders in augustus 2015

Mooie natuur camping

Ineke
17-8-2014

Uitstekend onderhouden camping met grote groen percelen, goed gelegen, menselijke maat.

Gereisd Met partner in juli 2014

Prima camping, zeer de moeite waard

Fam. Tijben
23-8-2013

Erg aardige mensen van Beim Fischer, familiebedrijf. Tentenveld groot, beetje geluk hebben met schaduwplekken, geen afgebakende staanplaatsen. Sanitair is schoon en goed. Jammer van de weg die je moet oversteken om bij het meer te komen, kinderen niet alleen laten doen. Tip: vers gerookte vis te koop bij de receptie, hier ook de broodjes en zelfgebakken taart. Steakhouse om de hoek, dagtocht naar de Herzogstand zeer de moeite waard! Voor ons niet alleen een doorreis camping, prettige om een weekje te staan op de terugreis vanuit Italië. Mooie omgeving om te fietsen, surfen en zwemmen.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2013

Prima doortrekcamping

Erik
16-8-2010

Prima camping, zeer schoon sanitair en heel aardige mensen. Je bent aan een meer waar zo'n typisch "meerstrand" is, een grasveld dus. Wel is St Heinrich in "the middle of nowhere". Er zijn wat restaurants en dat is het wel, je moet er dus altijd op uit. Aanrader is het Buchheim museum in het nabijgelegen Bernried. Persoonlijk zou ik de camping aanraden voor een korte stop.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

Heerlijke plek, schoon, ruim en hartelijk

kuipschky
22-7-2009

Mijn man is middenin de nacht opgestaan om met de "Fischer" in de boot de Starnbergersee op te gaan! Te koop : O.a. heerlijk gerookte "Renken" van de Fischer. Schoon sanitair, broodjesservice en taart! Naast de camping een heerlijk restaurant, voor de kleine trek aan het meer een leuke biergarten en een stukje verder aan het meer een Restaurant met een prachtige blik op de Starnbergerssee. We zijn er 11 nachten geweest en hebben het erg goed gehad. Uitstapjes en bezienswaardigheden in de omgeving genoeg over om nog eens te gaan!!

Gereisd Met partner in juli 2009

prima camping

Jan en Lisette Jobse
1-7-2009

Leuke camping bij een vreselijk aardige familie. De zaken worden geregeld in de keuken, waar 's morgens broodjes afgehaald kunnen worden. Je kunt er geregeld zelfgebakken taarten kopen. Er wordt op toegezien dat het 's avonds rustig is op de camping. Binnenkort gaan we er weer een week naar toe.

Gereisd Met partner in juli 2008

Nog geen informatie beschikbaar over Camping Beim Fischer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Beim Fischer in St. Heinrich, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Beim Fischer zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.