St. Englmar

We hebben een aantal aanbieders voor St. Englmar voor je op een rij gezet:

vakanties St. Englmar

We hebben een aantal aanbieders voor St. Englmar voor je op een rij gezet:

Reviews over St. Englmar

De kwaliteit past bij de betaalde prijs.

A,
    1-5-2018

De ligging is geweldig. Op korte afstand zijn leuke dingen te doen. (Klimpark en rodelen zijn zelfs op loopafstand)

De inrichting van de kamers is wat ouderwets maar alles is wel aanwezig. Ruim balkon met 2 ligstoelen was top.

Het eten is voldoende maar zeker niet culinair. Wel voor ieder wat wils.

Het personeel moet je niet te veel vragen. Ze begrijpen je nauwelijks. Werken wel heel hard.

Gereisd met oudere kinderen in april 2018

Groot oud familiehotel met goede faciliteiten

Maurits,
    19-8-2017

De gebouwen zijn oud en de eerste dag verdwaalden we er. De kamers niet echt fris. Het zwembad binnen en buiten, sauna en de speelhal zijn goed! De eetzaal boven, in eerdere reacties genoemd, is echt heel massaal en sfeerloos. Beneden zijn kleinere zaaltjes waar je veel beter zit. Op het terras is het ook gezellig. Er waren maar weinig Nederlanders, bijna alleen maar Duitse gezinnen. Het ontbijt is vergeleken met andere hotels vrij simpel. Op de eerste dag na hebben we 's avonds lekker gegeten. Je moet zelf je drankjes halen. Het bier en de rode wijn was in ieder geval lekker. Mittagsnack (lunch) hebben we 2 keer gedaan. 1x pasta met restjes vleeswaren erdoor, 1x te zoute erwtensoep met restjes brood. Kafee mit küchen was lekkerder met verschillende soorten cake en koek. De omgeving is erg mooi. Voor €2,50 bij de receptie een prima wandelkaart gekocht en er zijn veel goed uitgepijlde wandelingen. In de omgeving is ook erg veel te doen. Na een week waren we eigenlijk nog niet klaar.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Een warme deken

J.P. Eenens,
    30-9-2016

Een uitnodigend mooi geheel verbouwd en deels nieuwbouw hotel. De warme deken wordt bij aankomst al om je heen geslagen door de familie Reiner die het hotel beheren.

Mooie kamers en een prachtige wellnes met groot binnen zwembad. Er zijn 3 slaapverdiepingen en 1 kelder verdieping waar de weldaad voor lichaam en geest is gelegen, alle verdiepingen zijn per lift bereikbaar.

Eten is fantastisch, goed ontbijt, heerlijke namiddag snacks ( inbegrepen bij half pension ) en iedere avond een mondstrelend 4 gangen keuze diner ! De wijnkaart is zeer actueel en vertegewoordigd mooie betaalbare wijnen.

Wij gaan hier zeker naar terug !

Gereisd met partner in september 2016

De eerste dagen was eten ronduit slecht

Aalt van den Hardenberg,
    23-5-2016

We zijn met onze kinderen en kleinkinderen een weekje in de Predigtstuhl geweest.

De eerste twee dagen was het eten ronduit slecht. Het leek wel of de kok de restanten uit de keuken bijeen geraapt had en zo serveerde. Daarna werd het eten met de dag beter. Gewoon goed!

De kamers en de accommodatie met name voor de kinderen was uitstekend. De kleinkinderen hebben zich uitstekend vermaakt. Vriendelijk personeel, is niks mis mee. Mooie omgeving. We kijken met veel genoegen terug op een prachtige week!

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Goed en betaalbaar

John van Breukelen,
    16-9-2015

we hadden een gerenoveert appartement en het eten was goed.

Zwembad ok en ook de indoor speelhal.

Ook in de omgeving is er genoeg te doen.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015
St. Englmar scoort een 7,9 uit 10, op basis van 12 reviews