Hotel Steinbüchler Pandurenstern

1 review over Hotel Steinbüchler Pandurenstern in het Nederlands

Vergane glorie

w.weber7
9-9-2011

Het slaapgedeelte bevond zich op 800 meter van het restaurant. De kamer was schoon, gedateerd en met een halfkapotte te kleine TV en met een vreemde kleur beddengoed. Een balkon met witte palstic stoelen die bepaald niet copmfortabel waren. Geen internet...

Gereisd Met partner in Fri Sep 02 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steinbüchler Pandurenstern in Spiegelau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steinbüchler Pandurenstern zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.