Hotel Grünten

Hotel Grünten
8,6

• Ligging t.o.v. pistes7,5

69 reviews over Hotel Grünten in het Nederlands

Een hotel om naar terug te gaan!

Annie Pruijssers
10-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Grünten is een heel goed hotel. Prima personeel, iedere dag schone handdoeken ook als ze nog aan het haakje hangen. De kamers worden gesopt tot en met. Het eten is uitstekend ze komen iedere maaltijd nog eens lang met vlees groente en aardappelen, je gaat er echt niet met honger van tafel af.

Ik was met 2 vriendinnen met een groep op reis. Voor ons was een tafel gereserveerd zodat wij bij elkaar konden zitten, ook de kamers lagen naast elkaar.

Chauffeur Harry is een bekwaam chauffeur, gezelliger verteller in de bus en leuke toepasselijke muziek, een man met hart voor zijn passagiers. De hoteleigenaars worden bijgestaan door 3 vriendelijk dames die op alle fronten behulpzaam zijn. Anna staat totdat de laatste gast naar bed gaat beneden in de bar en zorgt voor vrolijkheid. Ik ben er 8 dgn geweest en het is een reis om nooit te vergeten. Dit hotel is misschien wat gedateerd, maar het is zuiver en gezellig.Echt een aanbeveling waard.

Nooit meer

Morhee
20-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes6

Eten was goed maar de bedden waren doorgezakt (matrassen)...slechte televisie...deur die niet meer dicht ging van balkon..douche kop functioneert niet..op passen met in en uit stappen douche..

geweldig!

Ineke
4-3-2018

Wij maakten in augustus 2017 weer een mooie 8-daagse reis met touroperator, deze keer naar hotel Grünten in Sonthofen. Wat een prachtige locatie en een mooi hotel De familie Fleischmann doet er werkelijk alles aan om het hun gasten naar de zin te maken, net als onze chauffeur Harry, die ook nog voor leuke, toepasselijke muziek zorgde op de heen-en terugreis en tijdens de prachtige excursies. Wij eten vegetarisch en ook dat werd keurig geregeld in het hotel en waar vind je trouwens nog dat de eigenaar komt vragen of je wel genoeg gegeten hebt en met schalen rond gaat zodat je nog eens kunt opscheppen?Deze reis kunnen wij dan ook voor 100% aanbevelen en we denken er zelfs over om hem dit jaar weer te gaan maken.

Geweldig

Ton en Ger
        1-3-2018
        • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn met Kerst 2017 in Hotel Grunten in Sonthofen geweest.

Dit was een geweldige ervaring het was wel een gedateerd hotel maar goed schoon en uiterst vriendelijk personeel de eigenaresse van het hotel Mvr Feismann kwam elke avond aan tafel vragen of we nog wensen hadden en of voldoende te eten. Het eten was ook zeer goed en ruim voldoende.

En dan de chauffeur harrie zeg maar Harrie'"", wat een geweldige chauffeur en reisleider hij had het programma zo in elkaar gezet dat wij op het juiste moment op de juiste plaats waren, zeker met die 60 cm sneeuw die er lag in de Algau.

En dan op de Neberhorn met kraak helder weer en volop zon fantasties.

Maar die Breitachklamm die was wel zo geweldig met zijn eis pegels van wel 4 meter lang en de eis wanden die er ontstaan waren door de vorst en deze klamm was pas net weer open van wegen storm schade maar onze Harrie had de dag van bezoeken uitgesteld tot hij weer open was.Nogmaals Geweldig.

• Ligging t.o.v. pistes5

Gezellig midden in het stadje gelegen , geen modern maar een echt gezellig Beiers Hotel

Prima

Ans Has
        13-1-2018

Gemotiveerd personeel. Gezellig hotel. Iedere dag wordt kamer schoon gemaakt. En ieder dag schone handdoeken. Het eten was eenvoudig maar goed en voldoende.

Heerlijk hotel voor de 2e maal in 1 jaar bezocht

Mw. L. Raaijman
        1-11-2017

Het hotel is niet modern, maar je voelt je er zo welkom! Niets is teveel.Ik was met een reisgezelschap. Keuze menu? Men komt tijdens eten langs of je meer lust of iets anders wilt proberen! Het eten is eenvoudig, maar heerlijk!

Het personeel en mevrouw zelf zijn zo aardig en vriendelijk. Na deze vakantie voelde ik me echt heel relaxt.

Nooit meer.

Riet
        16-10-2017

Waardeloos hotel. Eten slecht. van de 4 dagen 2x doperwten uit blik, 1x bonen ook uit blik. Geen rauwkost, geen fruit. Ontbijt prima. Matrassen slecht kast met gordijn. tv niet om aan te zien.

Gezellig

Harrie en Annie Scholten
        17-9-2017

Geen modern maar echt een Familie hotel waar de gasten echt hun gasten zijn.

Fantastische week gehad, was met touroperator

Willem van Baaren
        13-8-2017
        • Ligging t.o.v. pistes10

De Kamers waren netjes en schoon, het eten was goed, de bediening was goed

Nergens iets op aan te merken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Grünten in Sonthofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Grünten zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Grünten scoort een 8.55 uit 10 op basis van 70 reviews.