Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag29°14°
7,7

• Ligging t.o.v. pistes4,7

We hebben een aantal aanbieders voor Berggasthof Sonne voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Berggasthof Sonne in het Nederlands

Service is punt van aandacht...

Bram
22-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes2
  • Ligging t.o.v. pistes2

Positief: Goede kamers, gerenoveerde badkamers, en erg rustige ligging, redelijk ontbijtbuffet. Negatief: Hond die erg nerveus is en heel veel blaft, eigenaren zijn aardig maar administratief maken ze er een zooitje van waardoor we bijna 2 keer de 'flink-aan-de-prijs'-kamers konden (gaan) betalen. Gelukkig de credit-card afschrijving op tijd in de gaten gekregen en eea. kunnen tegenhouden. Jammer.

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2016

Thank you for your valuation.

we are really sorry abount your bad experiance. Your valuation doesn't reflect the experience of other guests. To avoid this please read our homepage carefully (location, prices, no ski-lift, quiet, secluded) before booking.

Warm regards,

Familie Müller

Geweldig!

Wilma
1-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes6

In dit heerlijke, authentieke Beierse Hotel is het goed toeven. Het personeel is heel persoonlijk en vriendelijk.Service staat hoog in het vaandel. De kamers, hoewel niet zo groot, zijn praktisch en sfeervol ingericht. Hoewel het hotel niet direct in een skigebied staat kun je hier heel goed je (winter)vakantie doorbrengen. Weg van alle drukte, heerlijk wandelen, al dan niet met sneeuwschoenen, het is hier optimaal. Ook in de zomer is dit hotel met zijn "Bett und Bike" een prima uitgangspunt voor een actieve vakantie.

Gereisd Met partner in januari 2016

Thank you for your valuation.

Hopefully we will meet us again?

Regards,

Pension in rustig gehucht, 5 km van pistes

Veltmans
10-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes6

Pension gelegen in klein gehucht op 2km van Sonthofen en 5km van eerste skipistes. Heel mooie, schone kamer met 2-persoonsbed, top sanitair en platte tv gehad. Het pension heeft een a la carte restaurant, prijzen van 10 tot 19 EUR voor een hoofdgerecht, uitstekend degelijk Duits eten.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2015

Thank you for your valuation.

We really appreciate your response, as being the first response in zoover ;-)

You arealways welcome!

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaFinse sauna
  • Wellness behandelingenMassages

• Reservering voor parkerenNiet mogelijk
  • ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • Sport & SpelMinigolf
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Berggasthof Sonne in Sonthofen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Berggasthof Sonne zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.