Sonthofen

We hebben een aantal aanbieders voor Sonthofen voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Sonthofen voor je op een rij gezet:

Reviews over Sonthofen

Fantastische plek en een heel leuk stadje

Fam. Schimmel
    18-1-2015

Leuk stadje, mooie winkels, gezellige Kondietorei, mooie ligging, schitterend zwembad, mooi Sauna landschap, zeer gunstige ligging om ook met eigen auto dagtrips te maken,en het Station van bus en trein is voor het hotel.

Gereisd Met vrienden in december 2014

Te weinig sneeuw

Nienske
    10-3-2014

Er zijn veel skipistes in de buurt van Sonthofen, alleen waren er enkele pistes gesloten ivm te weinig sneeuwval. Voor 1 piste moesten we de volle mep betalen, terwijl die bijna niet te doen was door de modder ertussen.

Gereisd Met oudere kinderen in maart 2014

Géén skiplaats, niet zo'n gezellige plaats

rosalie
    2-1-2009

Sonthofen is ten opzichte van de omringende plaatsen nog wel groot, echter veel bedrijfpanden en het centrum is wel aardig, maar niet echt gezellig. Obersdorf (ca. 10 km) is veel gezelliger en daar heerst ook een apres ski sfeertje. Wij zaten in het Allgau hotel. (4 sterren niet waard).In de omgeving kun je goed skien en rodelen langs 3,5 km bospad is zeker de moeite waard in Bad Hindelang (7 km). Mooi wandelgebied.

Gereisd Met partner in Fri Jan 02 2009 11:41:14 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Sonthofen is een heel gezellige stad, met leuke terrasjes,

j.zweers
    31-7-2006

Sonthofen is een heel gezellige stad, met leuke terrasjes, veel leuke winkels, ligt in een prachtige omgeving waar je schitterende wandelingen kunt maken, heel centraal gelegen in de Oberalgau, ik zat in een zeer goed hotel ( hotel grunten ), Sonthofen is een aanrader!

Gereisd Met vrienden in mei 2006
Sonthofen scoort een 8,9 uit 10, op basis van 29 reviews