Hotel Zum Weinkrug

Kleine hotelsWeer vandaag30°
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Zum Weinkrug voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Zum Weinkrug in het Nederlands

Goed overnachten op doorreis

TT
17-8-2009

Leuk, kleinschalig hotel. Gelegen in een zijstraat op loopafstand van het overigens kleine centrum van Sommerhausen. Zeer voorkomende eigenaar en vriendelijke en gastvrije bejegening. Kamers zijn schoon, netjes en hebben goede bedden. Prima en biologisch verantwoord ontbijt. Wij hebben het hotel voor een overnachting op doorreis gebruikt. Zeker aan te raden. Dineren in het direct aan de rivier Main gelegen hotel Zum Anker overigens ook.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Aug 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2008

Fantastisch overnachtings hotelletje

Jan en Tanja
14-8-2008

Zeer vriendelijke eigenaren (echtpaar). Erg behulpzaam. Prima ontbijt. Een mooi gelegen overnachtingshotelletje op weg naar het zuiden. Het ligt aan de rand (200 meter lopen) van het mooie kleine oude stadje Sommerhausen (met stadsmuren en -poorten). Een aanrader!

Gereisd Met partner in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Op het terreinTerras
  • Overige servicesKrant

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zum Weinkrug in Sommerhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zum Weinkrug zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.