Gasthof Anker

4 reviews over Gasthof Anker in het Nederlands

Leuk Hotel

hsweenen
18-2-2013

Gasthof Anker ligt aan de Main net buiten het dorpje.

Gereisd met partner in januari 2013
2008

v

f.c.sijbenga
13-7-2008

v.w.b. de ligging is nog te melden dat er een drukke spoorlijn ligt aan de overliggende Main-oever, die tot in de nacht regelmatig behoorlijk lawaai maakt.

Verder een prima overnachtingsadres.

Gereisd met partner in juli 2008

Dat is toevallig

Johan
17-1-2008

Dat is toevallig. Ook ik en mijn familie zijn al jaar of 10 vast klant bij dit leuke hotel met de rivier de Main vlak langs de deur. Het water stond ook vaak erg hoog daar. Mooie knusse biergarten met uitzicht op de Main. Ben helemaal mee eens dat de keuken er niet beter op is geworden en vooral ook de keuze uit gerechten. Hoop dat dit weer wat beter wordt. Echt aanrader verder.

Gereisd familie in mei 2007

2007

Prachtig overnachtingshotelletje voor de reis verder naar het zuiden. Ligt in de buurt van Wurzburg, een paar km van de autobaan. Sommerhausen is een sprookjesachtig stadje aan de Main. Hotel ligt aan de oever van de Main. Ongeveer 10 jaren geleden door een artikel in de Kampioen op dit hotel opmerkzaam gemaakt. We zijn hier nu al verscheidene malen geweest. Nette kamers, goed ontbijt. Alleen de keuken is een stuk minder geworden (andere kok?). Maar in Sommerhausen zijn voldoende leuke restaurantjes.

Gereisd met partner in augustus 2007

Gasthof info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Anker in Sommerhausen, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Anker zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.