Camping Katzenkopf

Camping Katzenkopf
8,1

65 reviews over Camping Katzenkopf in het Nederlands

Bijzonder mooi en schoon sanitair.

Het was ontzettend druk en een uur na onze binnenkomst was de camping vol.

We kregen een plekje op een veld dat door de droogte meer leek op een terrein in de sahara dan in Duitsland.

Maar dat was altijd nog beter dan degenen die bij de vuilcontaners mochten staan met hun caravan.

‘s Avonds hebben we met vrienden in het dorpje gegeten.

Prima (doorreis)camping.

Marianne Mekenkamp,
23-7-2018

Prima (doorreis)camping. Er zijn plaatsen waar de caravan aangekoppeld kan blijven staan. Maar ook voor langer verblijf zeer geschikt. De ligging is rustig, aan de Main.

Sanitair is erg netjes en schoon. Restaurant op de camping. De camping grenst aan het plaatsje Sommerach. Daar zijn enkele goede restaurants.

Het personeel, is erg vriendelijk en behulpzaam.

Een fantastische locatie voor een sportieve vakant

Rinse van der Woude,
12-6-2018

Een camping die tegen het dorp Sommerach aan ligt, met zeer ruime staanplaatsen, en een beginnend fietspad vanaf de camping. Een prachtig wandel en fietsgebied en wijnhuizen in de buurt voor een afterfiets! Vriendelijke receptie en een goed restaurant, al met al voor een relaxte vakantie!

Uitstekende overnachtingscamping

William,
31-12-2017

Wij vonden het een prima overnachtingscamping. Wel zijn de plekken waar je aangekoppeld kunt staan wat krap als je er nog langs wil zitten. Maar wel oke. Leuk restaurant en de omgeving is erg mooi. Wij komen in 2018 terug want wij willen plaatsje Sommerach eens nader bekijken.

mooie camping prachtig sanitair

Sietse,
3-9-2017

Op de terug reis van Kroatië hebben we hier 1 nacht gestaan. De camping ziet er heel verzorgt uit. Personeel is heel vriendelijk. Het sanitair is een plaatje! Super schoon en mooi. Caravan en auto kunnen gekoppeld blijven staan. Wij hebben in het plaatsje Sommerach gegeten bij restaurant zum swan. Super eten en hele vriendelijke bediening.

Prima camping

Ronne,
22-8-2017

Prachtig sanitair, geen muntjes nodig gelukkig, redelijk restaurant, fijne sfeer. Wij hebben hier al een aantal keer op door reis naar het zuiden gestaan, en ons altijd goed gevoeld. Nu is sanitair helemaal vernieuwd, en van erg goed, naar uitstekend gegaan.

Erg druk geworden de laatste paar jaar

Thomas van Os,
20-8-2017

Wij maken als wij uit Oostenrijk komen een overnachting op deze camping.

Dit jaar weer een overnachting gemaakt het is altijd een mooie camping voor 1 nacht .De camping word steeds drukker dit jaar voor de zesde keer op gestaan .

Het volgend jaar gaan we hier niet meer naar terug omdat het zo druk geworden is dat mensen buiten de camping stonden en dat het wegrijden s`morgens lastig word omdat ze alles vol zetten zodat je bijna niet meer weg kunt rijden.

Doorreis camping

Nico lovink,
29-7-2017

Prima doorreis camping met goed restaurant

Mooie Camping

Emile Troisfontaine,
      21-7-2017

Mooi gelegen camping aan de Main. Geschikt voor een kort maar ook langer verblijf. Wijnbergen en mooie stadjes om de hoek. Prachtig nieuw sanitair gebouw douche is in de prijs inbegrepen.

Kortom een aanrader voor diegene welke voor weinig geld veel waar wil hebben. O ja en het personeel is super vriendelijk

Super doortrek camping

Annie,
      18-6-2017

Deze camping is zoals een camping moet zijn. Gastvrij onthaal, super schoon sanitair, prima plaats. Het enige minpunt geen wifi, alleen bij de receptie. Wij zijn zeker van plan om er binnenkort een wat langere tijd te blijven.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Katzenkopf in Sommerach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Katzenkopf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.