Camping Katzenkopf

Camping Katzenkopf
7,9

63 reviews over Camping Katzenkopf in het Nederlands

Een fantastische locatie voor een sportieve vakant

Rinse van der Woude
12-6-2018

Een camping die tegen het dorp Sommerach aan ligt, met zeer ruime staanplaatsen, en een beginnend fietspad vanaf de camping. Een prachtig wandel en fietsgebied en wijnhuizen in de buurt voor een afterfiets! Vriendelijke receptie en een goed restaurant, al met al voor een relaxte vakantie!

Uitstekende overnachtingscamping

William
31-12-2017

Wij vonden het een prima overnachtingscamping. Wel zijn de plekken waar je aangekoppeld kunt staan wat krap als je er nog langs wil zitten. Maar wel oke. Leuk restaurant en de omgeving is erg mooi. Wij komen in 2018 terug want wij willen plaatsje Sommerach eens nader bekijken.

mooie camping prachtig sanitair

Sietse
3-9-2017

Op de terug reis van Kroatië hebben we hier 1 nacht gestaan. De camping ziet er heel verzorgt uit. Personeel is heel vriendelijk. Het sanitair is een plaatje! Super schoon en mooi. Caravan en auto kunnen gekoppeld blijven staan. Wij hebben in het plaatsje Sommerach gegeten bij restaurant zum swan. Super eten en hele vriendelijke bediening.

Prima camping

Ronne
22-8-2017

Prachtig sanitair, geen muntjes nodig gelukkig, redelijk restaurant, fijne sfeer. Wij hebben hier al een aantal keer op door reis naar het zuiden gestaan, en ons altijd goed gevoeld. Nu is sanitair helemaal vernieuwd, en van erg goed, naar uitstekend gegaan.

Erg druk geworden de laatste paar jaar

Thomas van Os
20-8-2017

Wij maken als wij uit Oostenrijk komen een overnachting op deze camping.

Dit jaar weer een overnachting gemaakt het is altijd een mooie camping voor 1 nacht .De camping word steeds drukker dit jaar voor de zesde keer op gestaan .

Het volgend jaar gaan we hier niet meer naar terug omdat het zo druk geworden is dat mensen buiten de camping stonden en dat het wegrijden s`morgens lastig word omdat ze alles vol zetten zodat je bijna niet meer weg kunt rijden.

Doorreis camping

Nico lovink
29-7-2017

Prima doorreis camping met goed restaurant

Mooie Camping

Emile Troisfontaine
        21-7-2017

Mooi gelegen camping aan de Main. Geschikt voor een kort maar ook langer verblijf. Wijnbergen en mooie stadjes om de hoek. Prachtig nieuw sanitair gebouw douche is in de prijs inbegrepen.

Kortom een aanrader voor diegene welke voor weinig geld veel waar wil hebben. O ja en het personeel is super vriendelijk

Super doortrek camping

Annie
        18-6-2017

Deze camping is zoals een camping moet zijn. Gastvrij onthaal, super schoon sanitair, prima plaats. Het enige minpunt geen wifi, alleen bij de receptie. Wij zijn zeker van plan om er binnenkort een wat langere tijd te blijven.

Oude reviews (archief)

Prettige verrassing

Fred Ensink
        29-9-2016

Op weg naar Italie,was dit onze 2e tussenstop.

Pluspunten :

-caravan kan aangekoppeld blijven : nieuwe, ruime plekken met groen ertussen.

-ruime keuze in dranken en (eenvoudige) maaltijden, gedurende nagenoeg de hele dag.( wordt verpacht/uitbesteed)

- gezellig terras.

- leuk plaatsje op loopafstand, (tip : ga naar de weinprobe bij de fontein)

- schoon, maar wat verouderd sanitair ( in groot gebouw)

MInpunten :

- veel seizoenplaatsen ( op ander gedeelte)

- alleen zwemmen in open water (main)

- geen strand o.i.d.

Absoluut de moeite waard

Carlo
        1-9-2016

Goede ontvangst op de camping, mooie doorreisplaatsen, auto kan aangekoppeld blijven staan. Goed eten en drinken, sanitair goed in orde. Een aanrader. Niet duur voor een nacht.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Katzenkopf in Sommerach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Katzenkopf zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Katzenkopf scoort een 7.85 uit 10 op basis van 66 reviews.