Camping Katzenkopf

Meer camping info

81 reviews over Camping Katzenkopf

• 2019
    8William13-11-2019

Prima nette doorreiscamping niet ver van snelweg

Wij waren een aantal jaren geleden ook al op Katzenkopf en kregen toen een niet zo fraai plekje onder de bomen. Wat schetst onze verbazing dat we dit jaar zelf een plekje mochten kiezen op het nieuwe gedeelte. We hadden daardoor een prachtig plekje. We stonden voor 1 nacht maar hadden eigenlijk best langer willen blijven. Mooie doorreiscamping met mooi plekken. Goed restaurant waar ze wel niet echt flexibel zijn..... (een andere saus bij een gerecht dan wat op de kaart staat kan niet...). Maar verder niets dan lof. Mooi sanitair en een mooi verzorgde (doorreis)camping. Wij komen in 2020 zeker weer terug!

• 7Eetgelegenheden

• 9Livia Tijhof-Barnaart08-09-2019

Prima camping voor onderweg

Goede camping voor de terugreis vanuit Oostenrijk. Prima prijs; wij waren 35 euro kwijt voor ons gezin van 4. Sanitair is prima, aangekoppeld blijven overnachten is mogelijk op een prachtig aangelegd veld en prima ontvangst. Het eten in het dorpje is prima, maar we hoorden dat het op de camping ook prima was en goedkoper bleek achteraf. De omgeving biedt de mogelijkheid om na aankomst een korte wandeling te maken. Heerlijk om de benen even goed te strekken. Kortom; wij komen hier zeker terug.

• 9Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

• 8de groot22-08-2019

prima overnachtingscamping

We hebben hier 1 nacht gestaan. was een prima camping met zeer vriendelijke personeel. Het sanitair was heel erg netjes. Restaurant prima voor een snelle maaltijd. Heerlijk broodjes sochtends. Je moet alles contant betalen en de toiletgebouwen kun je alleen naar binnen met een pasje

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Christa van Noordennen22-08-2019

Super, vergeet geen cash geld!

Prima overnachtingscamping, nog best een ruime plek gekozen en lekker restaurantje, sanitair super, nadeel: geen pinbetaling mogelijk in Restaurant en voor broodjes, verder irritant dat je een pas moet hebben om sanitairgebouw in te kunnen, mijn kind raakte er dus al 1 kwijt.

• 9Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Liet21-08-2019

Geweldig!

Leuke goed georganiseerde camping. Geen reserveringen mogelijk. Advies is wel om vroeg (mittagsruhe van 1 tot 3) er te zijn. Na 3 uur loopt het langzaam vol. Loop zeker ven naar het dorpje door de oude poort.

• 9fam. Boots18-08-2019

Fijne overnachtingscamping

Wij hebben hier op de heen- en terugreis naar/van Italië overnacht. De ontvangst is vriendelijk, er is een apart gedeelte waar je aangekoppeld kan blijven staan (ook fijn voor de mensen die langer blijven), het sanitair is erg mooi en schoon, en de ligging is geweldig aan het water en aan de rand van een erg leuk dorpje. Wij komen hier vaker terug, wellicht ook wel voor wat meer dan 1 nacht.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Michel13-08-2019

Perfecte tussenstop Gardameer/ Toscane (Chianti)!!

Wij kwamen van het Gardameer en dit is onze vaste stop voor de eerste dag (het is ongeveer 700 km) dat we naar huis gaan. Ideale camping die perfect is toegerust voor een overnachting wanneer je op doorreis bent (misschien ook wel om langer te blijven, maar dat kan ik niet goed beoordelen). De plekken zijn perfect om je caravan aangekoppeld aan de auto te laten. Het sanitair is perfect en zeer schoon (heerlijke douches en je kan zelf bepalen hoelang). Een verademing in vergelijking met de meeste campings aan het Gardameer waar je minimaal het dubbele en soms het driedubbele per nacht betaalt. Verder heeft de camping een prima restaurant en een goede broodjesservice voor de volgende ochtend.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8Marieke09-08-2019

Prima door reis camping

We hebben hier 1 nacht gestaan op door reis. Mooie plekken waar je aangekoppeld kan staan, je staat voor het gevoel wel echt op de camping en inderdaad niet op een parkeerplaats. Mensen bij de receptie en restaurant aardig. Zeer net sanitair gebouw. smorgens verse broodjes te halen bij de receptie. We hebben gegeten bij het restaurant op de camping, niet duur en eten prima.

Voor ons een perfecte door reis camping!

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Femke31-07-2019

Prima voor kort verblijf

Prima camping voor kort verblijf. Misschien ook wel voor lang verblijf, maar niet voor ons ;) wij hebben hier 1 nacht gestaan. Speciaal stuk op de camping voor kort verblijf, maar je stond wel leuk! Niet zoals op andere campings dat je op het asfalt staat of op 1 groot veld. Uitgebreide receptie met verkoop van eerste levens behoefte. En ‘s morgens ook verse broodjes! Zit een restaurantje op de camping, hier hebben wij niet gegeten. Je loopt ook zo het dorpje in met diverse restaurants.

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 7Patrick19-07-2019

Na zoveel jaren... Jammer dit!

We overnachten hier al jaren, prima plekken en prima voorzieningen. Dit jaar voor het eerst dat onze kids met eigen auto mee gingen. Bij het inchecken netjes gemeld, de aardige man achter de balie legde ons uit dat de kinderen de auto op de parkeerplaats voor de camping moesten parkeren. Wel konden we, als zij aankwamen, een pasje halen om de bagage op de plek te brengen. Ook netjes opgegeven dat we een tentje neer zetten, € 4 extra, prima. Komen de kids, klein autootje, gaan we vragen of de auto mocht blijven staan omdat er best dure spullen inlagen er er ruimte zat was op de plek. We gaven aan er ook gewoon voor te willen betalen. Nou, alsof er een heks ontplofte, werkelijk waar. Mijn vrouw heeft het haar gevraagd, is de rustigheid zelve. Maar die kwam helemaal boos terug. Als we dat wilden, dan moesten we maar een extra plek huren voor € 40 !!! Afijn, na al die tevreden jaren hebben wij besloten hier niet meer naar toe te gaan 😢

• 6Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019