Reviews over Sommerach

Prima voor een overnachting of een langer verblijf

Jan52,
    24-9-2018

Bijzonder mooi en schoon sanitair.

Het was ontzettend druk en een uur na onze binnenkomst was de camping vol.

We kregen een plekje op een veld dat door de droogte meer leek op een terrein in de sahara dan in Duitsland.

Maar dat was altijd nog beter dan degenen die bij de vuilcontaners mochten staan met hun caravan.

‘s Avonds hebben we met vrienden in het dorpje gegeten.

Prima (doorreis)camping.

Marianne Mekenkamp,
    23-7-2018

Prima (doorreis)camping. Er zijn plaatsen waar de caravan aangekoppeld kan blijven staan. Maar ook voor langer verblijf zeer geschikt. De ligging is rustig, aan de Main.

Sanitair is erg netjes en schoon. Restaurant op de camping. De camping grenst aan het plaatsje Sommerach. Daar zijn enkele goede restaurants.

Het personeel, is erg vriendelijk en behulpzaam.

Een fantastische locatie voor een sportieve vakant

Rinse van der Woude,
    12-6-2018

Een camping die tegen het dorp Sommerach aan ligt, met zeer ruime staanplaatsen, en een beginnend fietspad vanaf de camping. Een prachtig wandel en fietsgebied en wijnhuizen in de buurt voor een afterfiets! Vriendelijke receptie en een goed restaurant, al met al voor een relaxte vakantie!

Uitstekende overnachtingscamping

William,
    31-12-2017

Wij vonden het een prima overnachtingscamping. Wel zijn de plekken waar je aangekoppeld kunt staan wat krap als je er nog langs wil zitten. Maar wel oke. Leuk restaurant en de omgeving is erg mooi. Wij komen in 2018 terug want wij willen plaatsje Sommerach eens nader bekijken.

mooie camping prachtig sanitair

Sietse,
    3-9-2017

Op de terug reis van Kroatië hebben we hier 1 nacht gestaan. De camping ziet er heel verzorgt uit. Personeel is heel vriendelijk. Het sanitair is een plaatje! Super schoon en mooi. Caravan en auto kunnen gekoppeld blijven staan. Wij hebben in het plaatsje Sommerach gegeten bij restaurant zum swan. Super eten en hele vriendelijke bediening.

Sommerach scoort een 8,4 uit 10, op basis van 9 reviews