Hotel Alte Post

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Post voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Alte Post in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Mooi oud hotel met slechte service en te duur!

Cherille, 5-8-2012

We hadden een 5 persoons appartement dat ruim en schoon was. De bedden waren heel slecht. De spiralen staken er uit en de bedden zakten door. Toen we er iets over zeiden kregen we geen enkele reactie. 166 voor 1 nacht vonden we erg veel. Via touroperator was de prijs 154, maar wij moesten 166 betalen. Avond eten was zeer eenvoudig en de kinderen kregen het eten pas toen dat van ons al op was. De serveerster gooide een glas cola om; we kregen na paar keer vragen pas een neiuw glas. Personeel is onvriendelijk. Niet voor herhaling vatbaar! We zijn veel beter gewend in Duitsland.

Prachtig hotel!

J., 11-3-2011

Dit hotel is ons overnachtingshotel op weg naar de wintersport, het is jammer dat het hotel niet een eind verder staat, in de wintersportgebieden! Echt geweldig, mooie, keurig afgewerkte kamers, prachtige badkamer en 's morgens een heerlijk ontbijt.

Bedden liggen goed, zeer vriendelijke bediening, super voor een overnachting!

Als doorreis hotel wel wat duur.

Ray, 23-8-2009

Op doorreis naar Kroatïe hebben we 1 nacht doorgebracht in Gasthof Alte Post. Een luxe hotel met mooie ruime kamers en een ruime badkamer met ligbad. Vriendelijk personeel.

Onbijtbuffet is perfect en zeer uitgebreid.

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alte Post in Siegsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alte Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alte Post scoort een 7.67 uit 10 op basis van 3 reviews.