Hotel Alte Post

Prima hotel!

Suzan
31-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes5

Wij verbleven in hotel Alte Post Siegsdorf voor een nacht om daarna door te reizen naar Kroatië. De kamer zag er heel netjes uit, mooie badkamer en een goed bed. Het personeel was vriendelijk, spreken ook goed Engels. ‘S avonds hebben we een hapje gegeten bij het hotel; dit was heel goed en voor een prima prijs. ‘S ochtends hadden we een ontbijtbuffet, deze was ook goed en uitgebreid. Al met al een prima hotel om te verblijven!

We hadden een 5 persoons appartement dat ruim en schoon was. De bedden waren heel slecht. De spiralen staken er uit en de bedden zakten door. Toen we er iets over zeiden kregen we geen enkele reactie. 166 voor 1 nacht vonden we erg veel. Via touroperator was de prijs 154, maar wij moesten 166 betalen. Avond eten was zeer eenvoudig en de kinderen kregen het eten pas toen dat van ons al op was. De serveerster gooide een glas cola om; we kregen na paar keer vragen pas een neiuw glas. Personeel is onvriendelijk. Niet voor herhaling vatbaar! We zijn veel beter gewend in Duitsland.

Prachtig hotel!

J.
11-3-2011

Dit hotel is ons overnachtingshotel op weg naar de wintersport, het is jammer dat het hotel niet een eind verder staat, in de wintersportgebieden! Echt geweldig, mooie, keurig afgewerkte kamers, prachtige badkamer en 's morgens een heerlijk ontbijt.

Bedden liggen goed, zeer vriendelijke bediening, super voor een overnachting!

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Post voor je op een rij gezet:

Als doorreis hotel wel wat duur.

Ray
23-8-2009

Op doorreis naar Kroatïe hebben we 1 nacht doorgebracht in Gasthof Alte Post. Een luxe hotel met mooie ruime kamers en een ruime badkamer met ligbad. Vriendelijk personeel.

Onbijtbuffet is perfect en zeer uitgebreid.

We hebben een aantal aanbieders voor Alte Post voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alte Post in Siegsdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alte Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Alte Post scoort een 7.9 uit 10 op basis van 4 reviews.