Sorteren

Reviews over Sesslach

Hele nette camping

wilma koolwijk
    4-8-2015

Wij waren met de caravan.Mooie plekjes.De tuin met zwemvijver was super onderhouden. Bij de receptie kon je fietsroutes pakken.Daar hebben we er een paar van gereden, wel met een E-bike, dat is goed te doen. Er is geen bar of restaurant op de camping aanwezig.Daarvoor kunt u naar het stadje lopen, ongeveer 8 min. Het stadje Sesslach is zo mooi, met zijn oude stadsmuur en torens en oude vakwerk huizen. Heel fijn om daar even een paar dagen rond te kijken.

Aanrader

Henk
    12-4-2015

Mooie, rustige grootte plek met stroom, drinkwater en WiFi.

Heerlijk gezwommen in de aanwezige zwemvijver. Keurige/schone toiletten en douches.

mooie ruime plek

Johanna
    31-3-2015

Prachtige rustige plek. Sinds kort ook de toilet en douche gelegenheid vernieuwd (prachtig)

Leuke camping

Mercurius5
    9-12-2012

Leuke camping, je kan kiezen uit verschillende veldjes, de ontvangst was goed, wel op de duitse manier. De sanitaire voorziening is ietwat verouderd, en te weinig voor het hoogseizoen.(tot. 4 douche) Het geheel wordt goed schoon gehouden. Er is een prachtige zwemvijver die op natuurlijke wijze gezuiverd wordt. Het mooie vesting stadje SESSLACH op loopafstand. De broodjes die zijn besteld worden iedere morgen gebracht door Frits de campingbeheerder. De steden Coburg en Bamberg liggen in de directe omgeving, en zijn zeker een bezoek waard.

Sesslach scoort een 9 uit 10, op basis van 3 reviews