Seehausen am Staffelsee

We hebben een aantal aanbieders voor Seehausen am Staffelsee voor je op een rij gezet:

accommodatie Seehausen am Staffelsee met wasserette

Reviews over Seehausen am Staffelsee

Mooi, sfeervol aan meer gelegen appartement

Miriam,
    22-12-2015

De bedden waren minder, maar verder was de "ferienwonung" helemaal top. Gelegen boven een Konditorei kwamen de heerlijke geuren je al tegemoet als je de deur opende. Alles was schoon en netjes, ruime badkamer met toilet, apparte keuken, slaapmogelijkheid voor 2 personen en een babybedje in de woonkamer en een slaapkamer met tweepersoonsbed. Op loopafstand van de Staffelsee, een mooi meer. Een biertuin achter de accommodatie. Goed ontbijt. We hebben hier slechts 1 overnachting geboekt, op doorreis naar Italië, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015