Reviews over Seehausen am Staffelsee

Mooi, sfeervol aan meer gelegen appartement

Miriam,
    22-12-2015

De bedden waren minder, maar verder was de "ferienwonung" helemaal top. Gelegen boven een Konditorei kwamen de heerlijke geuren je al tegemoet als je de deur opende. Alles was schoon en netjes, ruime badkamer met toilet, apparte keuken, slaapmogelijkheid voor 2 personen en een babybedje in de woonkamer en een slaapkamer met tweepersoonsbed. Op loopafstand van de Staffelsee, een mooi meer. Een biertuin achter de accommodatie. Goed ontbijt. We hebben hier slechts 1 overnachting geboekt, op doorreis naar Italië, maar zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie schone woning vlakbij strand van Staffelsee

Rachel Verbrugge,
    5-8-2008

Hinterglasmaler is voor 2 personen mooi ruim met een klein poolbiljart erin en een flatscreen tv met dvdspeler en een afwasmachine dus luxe uitgerust. Het bed is helaas slecht van kwaliteit maar het huis is brandschoon. De tuin is niet echt gezellig om in de zitten maar de Staffelsee ligt op 300 meter en met de gratis roeiboot van het huis roei je naar de mooiste plekjes om te zitten of liggen ! De welnessraum van het huis is ook erg mooi en luxe en een aanrader om te gebruiken. De bakker zit op 10 meter van het huisje evenals de levensmiddelen zaak en een geweldig restautant (Zum Stern) zit op 50 meter afstand. Ook vraagt de eigenaar letterlijk overal geld voor, dus let daar even op voordat je iets gebruikt. Munchen ligt op een uur rijden, Innsbruck op anderhalf uur dus ook de ligging t.o.v. wat grotere steden is redelijk. Als je niet van al te toeristisch houd een absolute aanrader !

Seehausen am Staffelsee scoort een 7 uit 10, op basis van 2 reviews