Hotel Mercure Schweinfurt Maininsel

Hotel Mercure Schweinfurt Maininsel
5,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mercure Schweinfurt Maininsel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Mercure Schweinfurt Maininsel in het Nederlands

Met oudere kinderen

Top-hotel !

henq
9-8-2010

Tamelijk nieuw hotel, goed bereikbaar vanaf de snelweg. Via de nabij gelegen brug loop je zo het centrum van Schweinfurt in.

Vriendelijke ontvangst, ruime schone kamers voorzien van luchtverversingssysteem, (pay)TV, minibar, etc. Badkamer kraakhelder en voorzien van alle gemakken.

Het ontbijtbuffet overtrof alle verwachtingen. Zoiets ben ik in 35 jaar nog niet tegen gekomen. Topklasse !

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Absoluut voor herhaling vatbaar.

2005

Prima nieuw hotel op een leuke locatie namelijk midden in de rivier. Prima hotel om te overnachten.Schweinfurt is te voet goed bereikbaar en is een leuke stad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mercure Schweinfurt Maininsel in Schweinfurt, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mercure Schweinfurt Maininsel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.