Gasthof Moorblick

Met jonge kinderen

vriendelijk en gastvrij

hajo schuurman
30-8-2009

iets ten zuiden van nürnberg (vlakbij de A9 richting münchen) staat hotel moorblick van de familie linsert. een ideaal hotel om voor niet al te veel geld met de hele familie een overnachting te maken op de heen- of terugreis naar of van het zuiden.

vriendelijke mensen, schone kamers en 's morgens een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet. 's avonds warm eten kan eventueel ook, maar leuker is misschien nog om vanuit dit hotel 25 minuten te wandelen (door een prachtig natuurgebied) naar de plaatselijke "biergarten", waar je lekker kunt uitrusten van een lange reis onder het genot van "bayerische speisen" en een goed "glaasje" bier.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Moorblick in Schwarzenbruck, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Moorblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.