Camping Mainblick

60 reviews over Camping Mainblick in het Nederlands

Nooit weer !

irma vries,
16-10-2018

Na een lange dag vanuit Kroatie ,deze camping gevonden .De camping bood een troosteloze aanblik . Zeer onvriendelijke ontvangst door de eigenaar. Pinnen niet mogelijk en ergens geld pinnen ook niet. Het was al donker dus gelukkig was camping Katzenkopf dichtbij. Daar wel zeer vriendelijk ontvangen.

Gereisd met partner in september 2018

Overnachtingscamping

Alida,
8-10-2018

Het was een snikhete dag. Wij kwamen 's middags al vroeg aan op de camping en vroegen om (en kregen) een plek met schaduw. Kosten: 32,50 voor ons vieren. Wifi kost 1 euro voor 3 uren en deed het prima. Douchen: 3 minuten 1 euro.

We aten lekker op de camping: schnitzel, braadworst en 2x curryworst met drinken: 41,90. Nadeel is dat je op de camping niet met de pin kan betalen, alleen contant.

Van de snelweg af richting de camping kom je langs een tankstation zodat je de volgende dag weer met volle tank verder kunt rijden. Handig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

prima voor op doorreis

MarcS65,
20-8-2018

dit is volgens mij mijn derde review over deze camping sinds 2012. nog steeds komen we 1x per zomer vakantie hier op doorreis naar......meestal tsjechie, hongarije etc. vooraf geven de kinderen al aan graag de schnitzel te willen op de eerste overnachting. over de camping valt niets af te dingen. voor doorreis echt prima. wij zien echter de menukaart steeds duurder en kleiner worden. jammer, dit was echt een speerpunt om hier te komen. op de terugreis proberen we eens een camping een 20 kilometer hier vandaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Saaie Duitse camping met veel vaste plaatsen

Patrick,
20-8-2018

Nieuw Toiletgebruik netjes. En voor de rest was het niet een camping om terug te komen. We werden ontvangen door een gestresste oude man die niet echt vriendelijk was. Luisterde niet naar ons en zei alleen maar van de camping staat zo vol. Maar toen we door een andere man op een brommertje Nasr onze plaats werden gebracht (voor doortrek met auto ervoor) bleek dat de camping helemaal niet vol stond maar dat er nog volop plek was. (Dus waarom stress) maar we wilden wat eten maar dat kan alleen op de camping want voor de rest in het dorp is niets te eten. Betalen kan alleen contant is wel heel lastig en niet meer van deze tijd. (Gelukkig hadden we nog contant) pinnen kan ook nergens in de buurt gaf het meisje vd bediening aan) douchen kost €1,- voor 3 min wel heel duur. Alom een nare saaie sfeer opde camping en ze laten de honden uit op de camping en dat is op bepaalde plaatsen te ruiken. Wij komen hier niet meer ,dan beter naar katzenkopf

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Ideale overnachtingscamping. Hebben hier gisteren een nachtje gestaan. Je word persoonlijk naar een plek gebracht waar je aangekoppeld kunt blijven staan. Krijgt gelijk een munt mee, zodat je vroeg weer op pad kunt. Zeker even een jagerschnitzeltje bestellen, die was heerlijk. Kids en vrouw hebben ook heerlijk gegeten. Het is vrijwel gelijk van de snelweg af, maar ver genoeg om lekker rustig te slapen. Voor meerdere nachten is er niet veel te beleven. Het zwembad zou mijn hond qua grootte nog zijn neus voor ophalen en er is geen supermarktkje oid aanwezig.

En we hadden een vervelende buurvrouw op het trekkersveldje staan die het vreemd vond dat we 3 kids niet helemaal doodstil konden houden rond vertrektijd. Maar voor de overnachting was het echt super.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Leuke camping

Piet,
19-8-2018

prima overnachtingscamping, werd vriendelijk naar onze plaats gewezen. Mooie plaats aan de Main. Vriendelijke eigenaar, goed restaurant met lekker eten. Zwembad wat aan de kleine kant, maar om af te koelen groot zat. We komen hier zeker nog een keer terug, maar dan voor meerdere dagen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Perfecte camping voor iig 1-2 nachten....of langer

fam. Schaepers,
17-8-2018

Schone, zeer nette , betaalbare wat ouderwetse camping. Dat heeft misschien ook wel z'n charmes. Je kunt hier voor 1-2 dagen prima staan. 1 veld voor overnachtingen waar je aangekoppeld kunt blijven staan. Als je langer als 1 dag/overnachting blijft zetten ze je op een plek waar je evt. je voortent ook nog kunt opbouwen. Met name 1 eigenaar houdt er wat vreemde gewoonten op na t.a.v. klantvriendelijkheid. Ik noem hem Dagobert Duck. Ze lijken de topdrukte van het hoogseizoen niet echt aan te kunnen/willen. Dat merk je ook zeker tijdens het avondeten in het restaurant dat van 17-20u geopend is. De kaart is beperkt maar het eten smaakt heerlijk. Je kunt op deze camping alleen contant betalen. Volgens ons staan er veel mensen die hier al enige tijd/jaren komen. Het zwembad is ook keurig onderhouden. Dagje Wurzburg is zeer aan te raden. We zouden op doorreis naar ?.... zeker weer 1 of 2 nachten verblijven

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Uitermate prettig verblijf

Andre Sonneveld,
17-7-2018

Leuke camping niet ver van de snelweg. Als je langer dan 1 nacht blijf krijg je een gewone plaats. Voor trekkers zijn er trekkers veldjes. Wij bleven drie nachten en hadden geluk met een plek direct aan de Main, subliem. Goed verzorgde camping met een nieuw prachtig sanitair gebouw. De omgeving is weinig bijzonder. Alleen jammer dat er best wel wat geluid komt van de brug (vrachtverkeer met name). Maar dat is dan ook het enige. Aardige beheerder/eigenaar brengt je keurig op je plek.

Gereisd met partner in juni 2018

leuke camping en zeer vriendelijk

frits,
5-9-2017

Wij zijn 14 dagen op deze camping geweest hadden een zeer mooie plek aan de Main de ontvangst was zeer vriendelijk en behulpzaam je werd naar je plaats gebracht de toiletten zijn zeer mooi en ruim jammer dat de douches nog niet vernieuwd zijn het restaurant op de camping is goed je kan er voor weinig geld goed eten maar de kaart is beperkt en de openingstijden ook Verder is er in de omgeving veel moois en leuks te zien er zijn vooral veel wijnsteden je zit midden in een groot wijngebied de steden zoals wurgburg en bamberg en zeker Nurnberg is een bezoek waard ook met de trein is alles te bereiken maar voor het station moet je wel naar kitzingen (6 km met de auto) de camping wordt veel gebruikt als doortrek camping maar dat is niet hinderlijk als je er langer staat

l met al een camping en omgeving om weer een keer terug te komen

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Prima camping voor overnachting

Annemieke & Edwin en kids,
6-8-2017

Lekker gegeten in het restaurant. Lastig dat je contant geld bij je moet hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• Aantal campingplaatsen50 tot 200
  • BBQToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Mainblick in Schwarzenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Mainblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.