Schwarzenau

Reviews over Schwarzenau

Overnachtingscamping

Alida,
    8-10-2018

Het was een snikhete dag. Wij kwamen 's middags al vroeg aan op de camping en vroegen om (en kregen) een plek met schaduw. Kosten: 32,50 voor ons vieren. Wifi kost 1 euro voor 3 uren en deed het prima. Douchen: 3 minuten 1 euro.

We aten lekker op de camping: schnitzel, braadworst en 2x curryworst met drinken: 41,90. Nadeel is dat je op de camping niet met de pin kan betalen, alleen contant.

Van de snelweg af richting de camping kom je langs een tankstation zodat je de volgende dag weer met volle tank verder kunt rijden. Handig.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

prima voor op doorreis

MarcS65,
    20-8-2018

dit is volgens mij mijn derde review over deze camping sinds 2012. nog steeds komen we 1x per zomer vakantie hier op doorreis naar......meestal tsjechie, hongarije etc. vooraf geven de kinderen al aan graag de schnitzel te willen op de eerste overnachting. over de camping valt niets af te dingen. voor doorreis echt prima. wij zien echter de menukaart steeds duurder en kleiner worden. jammer, dit was echt een speerpunt om hier te komen. op de terugreis proberen we eens een camping een 20 kilometer hier vandaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Leuke camping

Piet,
    19-8-2018

prima overnachtingscamping, werd vriendelijk naar onze plaats gewezen. Mooie plaats aan de Main. Vriendelijke eigenaar, goed restaurant met lekker eten. Zwembad wat aan de kleine kant, maar om af te koelen groot zat. We komen hier zeker nog een keer terug, maar dan voor meerdere dagen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Perfecte camping voor iig 1-2 nachten....of langer

fam. Schaepers,
    17-8-2018

Schone, zeer nette , betaalbare wat ouderwetse camping. Dat heeft misschien ook wel z'n charmes. Je kunt hier voor 1-2 dagen prima staan. 1 veld voor overnachtingen waar je aangekoppeld kunt blijven staan. Als je langer als 1 dag/overnachting blijft zetten ze je op een plek waar je evt. je voortent ook nog kunt opbouwen. Met name 1 eigenaar houdt er wat vreemde gewoonten op na t.a.v. klantvriendelijkheid. Ik noem hem Dagobert Duck. Ze lijken de topdrukte van het hoogseizoen niet echt aan te kunnen/willen. Dat merk je ook zeker tijdens het avondeten in het restaurant dat van 17-20u geopend is. De kaart is beperkt maar het eten smaakt heerlijk. Je kunt op deze camping alleen contant betalen. Volgens ons staan er veel mensen die hier al enige tijd/jaren komen. Het zwembad is ook keurig onderhouden. Dagje Wurzburg is zeer aan te raden. We zouden op doorreis naar ?.... zeker weer 1 of 2 nachten verblijven

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Uitermate prettig verblijf

Andre Sonneveld,
    17-7-2018

Leuke camping niet ver van de snelweg. Als je langer dan 1 nacht blijf krijg je een gewone plaats. Voor trekkers zijn er trekkers veldjes. Wij bleven drie nachten en hadden geluk met een plek direct aan de Main, subliem. Goed verzorgde camping met een nieuw prachtig sanitair gebouw. De omgeving is weinig bijzonder. Alleen jammer dat er best wel wat geluid komt van de brug (vrachtverkeer met name). Maar dat is dan ook het enige. Aardige beheerder/eigenaar brengt je keurig op je plek.

Gereisd met partner in juni 2018
Schwarzenau scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews