Hotel Flair Hotel Zum Benediktiner

Hotel Flair Hotel Zum Benediktiner
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Flair Hotel Zum Benediktiner voor je op een rij gezet:

4 reviews over Hotel Flair Hotel Zum Benediktiner in het Nederlands

Zeer fijn hotel

Willem
4-8-2014

Goed hotel met zeer grote kamer en een moderne badkamer. Ontbijt was erg lekker en veel keuze. Wij zouden zeker weer gaan.

Im Schatten der Abtei

Gustav
10-10-2012

Hinter der alten Gaststaette zum Benediktiner wurde dieses Hotel gebaut. In dem modernen Neubau sind funktionelle geraeumige Zimmer mit viel Komfort. Gute Betten und schoene Badezimmer mit Dusche. Parkplatz im Innenhof, ueber den man auch zur Gaststaette kommt. Hier wird Bio-Kost serviert, wohl bodenständige fraenkische Kueche mit den dazugehörenden fraenkischen Weinen. Gemuetliches historisches Kellergewoelbe und große Gaststube. Das Fruehstueck wird im Hotel serviert.

Aardig overnachtingshotel

sandraenmark
8-8-2012

Wij hebben hier eind juli overnacht op weg naar Oostenrijk. We hadden een grote 4 persoonskamer. Kinderen hadden twee bijzetbedbodems op de kamer. Dit vonden we wat vreemd. Verder aardig hotel. Schoon, goed ontbijt, aardige bediening, grote parkeerplaats op enkele km's van de snelweg. Prijs-/kwaliteitsverhouding OK.

Hotel is buiten het centrum gelegen.

terneuzenaar
7-10-2010

Zeer rustig gelegen. Ontbijt was gewoon goed. Helaas op de "Ruhetag" van het restaurant nogal ver naar het centrum van het stadje om te dineren.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flair Hotel Zum Benediktiner in Schwarzach am Main, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flair Hotel Zum Benediktiner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flair Hotel Zum Benediktiner scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.