Hotel Neuschwanstein Schlossrestaurant

Hotel Neuschwanstein Schlossrestaurant

1 review over Hotel Neuschwanstein Schlossrestaurant in het Nederlands

Beste locatie om kasteel Neuschwanstein te bezoeken, zeker voor personen die de lange steile helling niet te voet willen doen. Enkel niet vergeten je tickets beneden aan de berg op te halen voor je met de wagen naar boven rijdt.

Het hotel biedt een basis comfort voor een goede prijs (€ 65,- voor 2 personen incl. ontbijt). In ruil heb je een propere kamer, met douche en toilet op de gang. Correct ontbijtbuffet voor deze prijs.

Nadeel : vanaf 7PM is alles toe, eten kan je nog starten om 6PM.

oplossing : Füssen, zeer leuk stadje op amper 5 km.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neuschwanstein Schlossrestaurant in Schwangau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neuschwanstein Schlossrestaurant zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.