Hotel Kleiner König

HotelWeer vandaag19°14°

We hebben een aantal aanbieders voor Kleiner König voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Kleiner König in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+

Fijn Hotel

Frerichs
17-7-2014

Het hotel is niet al te groot en ligt een stukje buiten Füssen, maar mooie ligging.

Op doorreis naar Italië hebben we hier overnacht. Kamers zijn ruim met prachtig sanitair en alles was goed schoon . Ontbijt was zeer goed en uitgebreid. Aardige eigenaren. Grappig was de enorme spiegel aan het plafond in se slaapkamer.

Absoluut aan te raden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kleiner König in Schwangau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kleiner König zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kleiner König scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.