Hotel Gasthof am See

2 reviews over Hotel Gasthof am See in het Nederlands

Uitstekend htel, prettige feer

jgmorsink
1-11-2012

Eind october 3 dagen in dit hotel doorgebracht.

Bizonder vriendelijke en behulpzame bediening en staf.

Zeer goede kamer, schoon en nieuw. Prachtig

Restaurant is pima, alleen het ontbijt is wat 'magertjes'.

Wij komen beslist terug.

Goede uitvalsbasis voor uitstapjes naar Schwangau, Reutte, Kempten etc.

Hotel Gasthof am See

Herrn und Frau Ehmer
7-11-2010

Wir waren zum erstenmal da, aber sicher nicht zu letzten mal. Es war alles sehr schön, Zimmer waren sehr sauber, das Personal sehr freundlich, das Essen war hervorragend. Wir waren zu zweit mit der Fam. meines Bruders (1 Kind 13 Jahre).

Mein Mann und ich können dieses Hotel nur weiterempfehlen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gasthof am See in Schwangau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gasthof am See zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gasthof am See scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.