Schwangau

Reviews over Schwangau

Een sprookje!

Cuypers
    8-5-2019

We zijn hier al een keer of 30 geweest. Het blijft een fantastische en erg bijzondere plek met een gevarieerd aanbod: fietsen, zwemmen, mountain-biken, relaxen, wandelen, cultuur opsnuiven, uitstapjes maken in de omgeving en natuurlijk genieten vd Zuid-Duitse keuken en gastvrijheid.

Gereisd met oudere kinderen in Sun Apr 28 2019 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gezellig dorp met veel hotels en restaurants

jose
    11-8-2015

Gezellig dorp maar niet zo veel te doen dan moet je 5 km verder naar fussen met een mooie oude binnenstad er is wel een supermarkt een info en pinautomaat een paar leuke winkels het schlossbrauhaus waar je een rondleiding door de brouwerij kunt doen

Gereisd met partner in juli 2015

leuke landelijke stek

Jan
    26-1-2014

in de buurt zijn de paleizen van Ludwig II van Beieren, Neuschwangau, Hohenschwangau en Lindenhof. Leuk stadje met prima restaurants en gasthöfe. zeer gemoedelijke sfeer, vriendelijke bevolking, prettig toeven

Gereisd met vrienden in juni 2003

Königschlösser

rtvd
    5-8-2011

Schwangau is een klein dorpje in de buurt van de beroemde Königschlösser Neuschwanstein en Hohenschwangau. Het ligt op een half uurtje lopen van deze kastelen. Het dorpje bevat veel hotels. Verder is er niet veel te beleven. Daarvoor moet je naar het vlakbij gelegen Füssen.

Gereisd met partner in Tue Jul 19 2011 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke vakantieplek

A
    22-9-2010

Leuke vakantie plek, vooral door zijn omgeving. Prachtige kastelen, rodelbaan, kabelbaan, meren, bergen, vele wandelroutes, fietsroutes, mountainbikes. Het dorpje zelf heeft een supermarkt, vers winkeltje e.d. maar is verder niet zo bijzonder. De omgeving des te meer.

Gereisd met partner in Sun Aug 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Schwangau scoort een 8,5 uit 10, op basis van 32 reviews