Hotel Greenline Hotel Zur Post

Hotel Greenline Hotel Zur Post

Kleine hotelsWeer vandaag20°7°

Plaats als eerst een review!

Nog geen reviews over Hotel Greenline Hotel Zur Post

• WinkelsCadeauwinkel
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis , Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Greenline Hotel Zur Post in Schönberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Greenline Hotel Zur Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.