Gasthof
Pension, Kleine hotelsWeer vandaag22°5°
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Haibach voor je op een rij gezet:

4 reviews over Gasthof Gästehaus Haibach in het Nederlands

Hier met het gezin twee nachten verbleven op terugreis van Hongarije naar Nederland. Ons appartement was zeer ruim en mooi schoon. De bedden zijn erg goed en slapen heerlijk. Het is lang geleden dat we zulke goed bedden hadden. De omgeving is heerlijk rustig. Je kunt in de tuin ongestoord en boek lezen onder de appelbomen. De gastvrouw is erg vriendelijk en helpt je graag. Inchecken en uitchecken gaat heel makkelijk. Voor een redelijke prijs heb je een goed ontbijt, maar in de buurt zitten ook genoeg bakkers waar je ook een broodje kunt eten of halen. De omgeving is werkelijk sprookjesachtig en er is heel veel te doen, zowel qua natuur als attracties. Een bezoek aan het Baumwipfelpfad is zeker de moeite waard. Bij onze boeking zat ook een zgn. gratis Aktivcard waarmee in je in de omgeving korting krijgt op allerlei attracties, zoals vier gratis ritten op de rodelbaan van Grafenau. De moeite waard om een extra nacht te blijven!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Vorig jaar kwamen we voor het eerst in Gästehaus Haibach in Schönberg, onderweg naar onze eindbestemming Oostenrijk en later op de weg terug. De kamers zijn perfect: schoon, degelijk en compleet. Voeg daar een goede gastheer en gastvrouw aan toe tegen een prima prijs. Dit jaar zijn we opnieuw geweest (2x) en het was weer goed. Bij mooi weer is het super om in een heerlijke tuin met genoeg tuinstoelen/ligstoelen even lekker bij te komen. De familie Volk doet er alles aan om je een prettig verblijf te geven in hun Gästehaus. Super!

Gereisd anders in juli 2013

Gastvrij en netjes

M.O
4-8-2013

Wij hebben in dit nette verblijf 1 nacht overnacht. Heel vriendelijke en gastvrij ontvangst. Mooie ruime familiekamer waar we makkelijk met zijn vijven konden verblijven. Ruime achtertuin waar de kinderen lekker konden spelen. Prima verzorgd ontbijt s'ochtends. Kortom voor herhaling vatbaar wanneer we weer een overnachting nodig hebben.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Zeer fraai Gasthof

Boeli
25-6-2013

Bijzonder vriendelijke eigenaren Fam. Vok), die je hartelijk ontvangen en je snel en gedegen uitleg geven over het gasthof. Grote speelweide achter het Gasthof. Is gelegen in een klein dorpje. Voor het avondeten kunt u bij het Gasthof Pizza,s bestellen, een andere mogelijkheid is een wat groter dorp verderop. Het ontbijt was keurig en smaakvol.

Gereisd met partner in Tue Jun 18 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Gasthof info

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koffie en thee, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportKanoën
  • BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken
  • Sport & SpelDarts, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Gasthof Gästehaus Haibach in Schönberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Gasthof Gästehaus Haibach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.