Hotel Antoniushof

Hotel Antoniushof

Wellness hotel, Kleine hotelsWeer vandaag6°-4°
9,7

We hebben een aantal aanbieders voor Antoniushof voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Antoniushof in het Nederlands

Hotel Antoniushof is een goed hotel dat geleid wordt door de familie Giffhorn & Posch. Bijzonder vriendelijk, bijzonder attent. Zowel de familie's als het personeel. Geen moeite is teveel voor hen. Keuken is zonder meer goed te noemen. Een gemoedelijk hotel. Wij zijn hier met een gezelschap van 41 personen geweest, voor een volle week. Niemand had klachten. Integendeel. Kamers zijn royaal en goed. Het hotel heeft een lekker terras waar het goed vertoeven is. De meeste kamers zijn met lift te bereiken. Schönberg is een leuk plaatsje met enkele restaurantjes en terrasjes. Een uitstekende plek om als uitvalsbasis te dienen voor diverse tochten in Beieren. Wat mij betreft een aanrader.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Antoniushof in Schönberg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Antoniushof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.