Appartement Winbeck

Appartement
Appartement Winbeck

1 review over Appartement Winbeck in het Nederlands

Goed uitgangspunt voor wandelingen.

discholten
3-10-2012

In Winbeck hebben we in 2 appartementen overnacht de eerste dag in woning 2 op de beganegrond. De overige dagen verbleven wij in appartement 8 op de tweede verdieping. Het zijn mooie, verzorgde, schone appartementen. In Appartement 8 moet je in bad douchen en er is geen mogelijkheid om onder de douche te staan, er is nl. geen haak om de douchekop hoog op te hangen. Er is een goede broodjes service. Handdoeken kunnen beneden worden opgehaald evenals theedoeken, closetpapier en pedaalemmerzakken. Alle informatie werd bij aankomst meteen verstrekt plus een pasje voor de bus en korting. Vanuit dit appartement kun je in 20 min naar de koningssee lopen. Ook ben je dichtbij alle bezienswaardigheden in de omgeving: Berchtesgaden, Hinterseewandelgebied, Salzburg,Watzmannbergketen en Kehlstein is zit midden in een prachtig goed aangegeven wandelgebied.

Gereisd Met partner in september 2012

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Winbeck in Schönau am Königssee, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Winbeck zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.