Hotel Schiffmeisterstersterster

4.7Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Schiffmeister voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Schiffmeister

• 1fam. SP.19-04-2015

Een schande voor de Beierese gastvrijheid!

Het hotel heeft kamers met balkon, met prachtig zicht op het Königsee. Maar daarmee is alle goeds gezegd over dit hotel.

Het oogt verouderd en onderkomen. De brandveiligheid (houten pand!) was niet in orde (geen vluchtplan in de kamers).

Het (Roemeense?) management was de hele tijd afwezig en enkel - na aandringen- telefonisch bereikbaar. Het enige personeelslid in het hele gebouw was een behulpzaam kamermeisje dat sinds enkele maanden in Duitsland was en dus gebrekkig Duits sprak. De verwarming was stuk, wat niet bij aankomst werd gezegd, het warm water had 20 min. (!) nodig om warm te worden ("het duurt eventjes", zei men bij aankomst).

Maar helemaal een schande; op de vloer stak een schroef uit, waarover ik gestruikeld ben 's nachts en mijn voet heb opengehaald.

Bij een telefonische klacht daarover, was de (agressieve) reactie dat het eigen schuld was: we hadden de kamer maar beter moeten inspecteren voor we akkoord gingen met de kamerprijs. Kortom: Nooit meer Schiffmeister!!

Gereisd in april 2015

• 6s. van schaik07-06-2008

Juni 2008/ Hotel is heel mooi gelegen aan de Königssee. Achter het hotel is het één grote kermis van souvenir winkeltjes. De kamer die we hadden was schoon, met erg oud krakend meubilairen de bedden waren ronduit slecht. De badkamer was eveneens schoon maar erg verouderd en de ramen waren ronduit verkrot. Je moest ook in het bad staan om te douchen, de leidingen (ook electrisch) zag er gammel uit. Het personeel (1 oudere damen en een meisje)zijn Pools en spraken geen woord Duits of Engels. Het ontbijt was wel erg basic, alleen wat brood en cereals. Kortom voor ons nooit meer dit hotel.

Gereisd met partner in juni 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Schiffmeister voor je op een rij gezet:

0 tips over Hotel Schiffmeister

0 vragen over Hotel Schiffmeister

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• WinkelsCadeauwinkel