Aparthotel Sporthotel Sonnenwald

Meer aparthotel info

55 reviews over Aparthotel Sporthotel Sonnenwald

• 7Familie Floor26-08-2015

Het wordt steeds beter !

We zijn nu voor de 3e keer in dit hotel. Wederom bungalow 21. Ruime bungalow, niet overdreven luxe, maar alles wat je nodig hebt zit erin. Het all-inclusive concept is goed, maaltijden afwisselend met ruim saladebuffet. 2 keer per week frietjes en iedere dag ruime keuze in vlees en desserts. Het hotel wordt echt mooi opgeknapt. De caravans zijn weg en de huisjes in particulier bezit waardoor deze veelal worden opgeknapt. De mensen zijn vriendelijk en willen je graag helpen en tips geven (vooral Evi van de receptie/boeking). Nu na in totaal 9 weken hier geweest te zijn hebben we de omgeving gezien. Wel zullen we het prachtige uitzicht missen. Nu zoeken naar net zo'n hotel, maar dan in Oostenrijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 8Familie Floor08-09-2014

Stukken beter geworden !

Wij zijn 6 jaar geleden hier ook al geweest. Toen hadden we een chalet geboekt wat een caravan aan een afgrond bleek te zijn. Na overleg een prachtige bungalow gekregen en een top-tijd gehad. Nu zijn ze hard bezig met renoveren wat nogal lang duurt, maar qua eten en hoofdgebouw is het al een stuk beter. Eten is lekker (verwacht geen 4 sterren) en afwisselend. De ene dag meer je smaak dan de andere. De kinderen vinden het er fantastisch (zelf eten pakken en drinken tappen). De bungalows zijn netjes en het nodige staat erin. Mooie ruime tuin (helaas niet omheind). Personeel is vriendelijk en doet hun best om ook engels te spreken als dit nodig is. Gratis uur wifi per dag (aan te vragen bij de receptie). Veel leuke uitstapjes in de omgeving. Prijs/kwaliteit zeer goed. (en ook nog eens weinig Nederlanders wat je vakantiegevoel versterkt. Zwembad is het enige minpunt: die is te koud om te zwemmen (zonverwarmd).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 8Lia Bond03-03-2013

Fantastische plek!

Wij zijn in de krokusvakantie 2013 naar dit hotel geweest. Fantastische vakantie gehad.Geweldig langlaufgebied, in ieder geval voor ons als beginners. Verhouding prijs - kwaliteit van het hotel is ronduit goed. Wij komen zeker terug.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9mg_roesink22-02-2013

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Natuurlijk is het geen 5 sterren hotel, maar wat wil je voor zo weinig geld. Personeel zeer hulpvaardig en eten goed hoewel niet zo gevarieerd. Prima omgeving om te wandelen maar ook om te skiën. De vele negatieve reacties kunnen wij absoluutniet plaatsen.

Ultra inclusief was prima.

Gereisd met partner in februari 2013

• 8C.E. Otter13-06-2010

Een mooie plek om uitstapjes te maken

We waren erg tevreden over alles. Wel jammer dat er geen wandelkaart was van de omgeving. Ook was de receptie op vrijdagmiddag gesloten, wat vervelend was voor mensen die de volgende dag vroeg wilden vertrekken en nog wat moesten afrekenen. Her personeel was erg vriendelijk, niets was hun teveel.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 9carla schoenmakers09-05-2010

dit doen we nog een keer

Mooie kamers kapotte dingen, eenvoudig opgelost, schoon!! douche met lekker warm water. keuze uit verschillende gerechten! Lekker eten. Saladebar eenvoudig maar lekker en daar gaat het om. Kinderen vonden altijd wel wat lekkers. Genoeg te doen in de omgeving van ongeveer een half uurtje rijden. De hele dag prima te drinken wijn, fris en bier. Die gaat om 22.00 dicht.Dus de volgende ochtend allen fit weer o. KInderanimatie op inschrijving. Geen behoefte, ze( 7 en 10 jaar) vermaakte zich met verstoppertje, speeltuin en zwemmen in het heerlijke water en met z'n allen. zelfs de koukleumen hadden zeer veel lol. Elke dag in de sauna. Omgeving en uitzicht fantastisch

Dus wij gaan zo weer, naar dit uiterst vriendelijke personeel terug.

Voor de sporters onder ons ontbrak de omheining rondom het voetbalveld maar daar hadden wij geen last van.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

• 6fam. jansen28-03-2010

Een prima hotel prijs/kwaliteit

Wij zijn in de voorjaarsvakantie geweest met 2 volwassenen en 3 kinderen. Wij zaten in een 5 persoons bungalow. Het hotel ligt op een mooie locatie. De bungalows zijn typisch duits, donkerbruin, veel hout, wat oude meubels en er staat niks in de keuken, dus zelf evt. koffieapp, waterkoker, mokken e.d. meenemen. In het restaurant is er een deel die er goed uitziet en één kant is net een eetzaal uit een bejaardentehuis. Het eten is prima en gevarieerd. Het personeel is wat stug en bemoeid zich niet zozeer met de gasten. Tijdens ons bezoek aan het ontbijt, is ongevraagd een man van de technische dienst, in onze bungalow geweest om de kachel lager te zetten. Dit weten we omdat onze dochter ziek was en zij in de bungalow was gebleven, en op bed lag. De man heeft haar niet gezien. Dit vinden niet prettig, omdat hij zomaar ongevraagd binnen komt in de bungalow. Het hotel en het zwembad is aan renovatie toe, veel scheuren en kalk van de muren. De prijs/kwaliteit verhouding is goed.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2010

• 8fam v. houten28-02-2010

fantastische prijs/kwaliteit !

Verrassend, hoe de meningen over dit hotel kunnen verschillen. Wij zaten in een bungalow boven op de bert, en zijn net terug van een heerlijke voorjaarsvakantie. 2 kids en 2 volwassenen en we hebben ons uitstekend vermaakt. Lekker geskiet, gewandeld, gezwommen, gegeten en de omgeving ontdekt. Prima service, erg lekker en afwisselend eten in een prachtige omgeving. De ski-piste ligt op een kleine 400 meter, waar zowel kinderen als ouderen (beginners) zich prima kunnen vermaken. Top

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8hofman25-01-2010

leuke vakantie gehad

erg leuke vakantie gehad en voor het geld dat je er moet betalen kun je er niets over zeggen wij zijn met 5 kinderen geweest en ze waren er allemaal even vriendelijk niets op aan te merken

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 8Helderman02-01-2010

het is een goed hotel.

Zijn van 21dec.2009 tot 1jan.2010 in het hotel geweest. Nieuwe eigenaar en het geld waard om er heen te gaan. Zijn ook in zomer 2008 geweest maar er is een stuk verbeterd met het eten want dat was voor die prijs uitstekend. Voor kinderen is er een kinderclub ochtend en middag maar je moet je wel opgeven want bij minder dan 5 kinderen gaat het niet door. Wij hebben een leuke vakantie daar gehad want het uitzicht en de service was zeer goed.

Gereisd met oudere kinderen in december 2009

Aparthotel Sporthotel Sonnenwald info

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenBrunch, Diner, Gastronomisch eten, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel
  • ReceptieExpress check-in & check-out
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • Op het terreinLees/Studeerrruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesHanddoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Party service, Post service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Openbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken, Paardrijden
  • TennisbaanAanwezig