Vakantiepark Chaletpark Sonnenwald

• Onderkomen5,5
  • Activiteiten6,0

Laatste review
  • Activiteiten5

Wij zijn in de kerstvakantie geweest. Hotel is redelijk. Wij zaten in een nieuw chalet, lag erg mooi en ziet er goed uit van binnen. Wel een heel geklauter, van hotel naar chalet, zeker met veel sneeuw. Van het chalet naar hotel was voor de kinderen overigens een feest, omdat ze heerlijk konden sleeën. Eten viel erg mee. Service was goed. Chalet is 2 x gepoetst tijdens ons verblijf én handdoeken werden tussendoor 2 x verschoond. Ski-school 300 meter lopen. Wij hebben goede ervaring opgedaan met zowel ski-school als verhuur. Het is wel alleen een klein beginnersgebied. Als je kijkt wat je er voor betaalt en wat je er voor krijgt, dan hadden wij niets te klagen.

14 reviews over Vakantiepark Chaletpark Sonnenwald in het Nederlands

• Onderkomen7
  • Activiteiten6
  • Onderkomen7
  • Activiteiten6

geweest in de voorjaarsvakantie van 20-27 feb 2010.

Is ons erg meegevallen.

Je moet dan wel meenemen de prijs die je betaalt.

Wij betaalden voor een week ongeveer 600 Euro. (2 volw en 3 kind)

We kregen hiervoor een schoon bungalowtje met 2 slaapkamers, verder was de hele week all inclusive. het eten was gewoon gemiddeld, niet slecht maar ook niet hoogstaand.

Er is een zwembad, en een prima sauna tevens is er ook een beautysalon.

De service is matig, er is duidelijk niet veel personeel, wel is iedereen erg vriendelijk.

De omgeving is prachtig, skigebiedje ligt op 300 meter.

Verder vinden wij voor de prijs die je betaalt, de kwaliteit prima in orde.

Geweldig

van Iersel
11-8-2009
  • Activiteiten7
  • Activiteiten7

Wij zijn net een paar dagen terug van het park en we hebben het super erg naar onze zin gehad! Erg mooie ligging en er is veel te doen in de omgeving. Wij zijn 2 weken geweest en het eten was prima, voldoende keus en ook voor de kinderen zat er altijd wel iets bij.

Het personeel was zeer gastvrij en er was voldoende te doen voor de kids.

Het geld wat je er voor betaald is zeker niet te veel.

Wij hebben ons prima vermaakt..

2008

wat een hel

miranda van der hor
9-12-2008

we zijn er begin juli geweest met 3 volwassenen en een kind van vijf die leuk zou worden bezig gehouden door het animatie team wat er dus helemaal niet was ons huisje was ronduit smerig de dode insekten lagen opgestapeld in de douche en om over het eten maar niet te spreken het uitgebreiden buffet wat ons was belooft in de touroperator folder was het zeker niet en overal zaten vliegen op

het was absoluut niet wat we verwacht hadden gewoon weggegooit geld raad het iedereen sterk af

maakt niet waar wat ze zeggen te bieden

fam. Okken
10-10-2008

geboekt via reisbureau. Chalet was mooi, goed verzorgd.Kregen regelmatig schone bedden + handdoeken en een doekje door chalet. Uitzicht is inderdaad schitterend. Er was niets van de beloofde kinderanimatie, balen dus. Buitenzwembad te koud en te vies om in te zwemmen, binnenzwembad wel schoon maar ook koud.Eten ging wel,ook wij zijn overigens ziek geworden, zoals veel andere mensen, van het eten? wij denken van wel.

Waardeloos

Fam. van Geenen
17-9-2008
  • Onderkomen6
  • Onderkomen6

Wij hadden hier een chalet geboekt all inclusive en met miniclub 7 dagen in de week en kinderbuffet etc. Toen wij aankwamen (voorseizoen) bleek echter dat die dingen alleen in het hoogseizoen geopend waren. Groot probleem dus voor ons want het regende die week en er was niks te doen voor onze kinderen van 2 en 4 jaar. Niet eens een kinderzwembadje. De speeltuin was levensgevaarlijk doordat het boven op een berg lag en zeer schuin afliep en het hek er omheen op bepaalde plaatsen gewoon ontbrak!!

Wij hadden een chalet geboekt maar bij aankomst bleek dat daar geen kinderbedje in paste plus we hadden een terras dat ook superschuin afliep en dat durfde ik niet aan met de kids dus konden wij gelukkig verhuizen naar een bungalow. Die waren wel supermooi en een aanrader, chalet nooit boeken daar met kinderen!!

vergane glorie

fam. Heesen
20-8-2008

speciaal voor de kinderanimatie dit hotel gekozen maar helaas, van de beloofde 6 uur uur per dag kwam niks terecht. na een aantal klachten is er een summier programma in elkaar gedraaid maar dit voldeed geenzins. kamer mooi en ruim maar schoonmakers waren niet te vinden, de spijkers staken uit het kinderbedje omhoog. verder was er zoveel slecht dat we een week eerder vertrokken zijn en we hopen nu op een compensatie van touroperator.

mooi uitzicht, goede prijs / kwaliteit

Jan Meijer
17-8-2008

Wij zijn net terug van een week all in op Sonnewald. Na alle gelezen reviews waren we huiverig, maar dat was niet nodig. Wij hadden een prima familiekamer aan de voorzijde van het hotel met prachtig uitzicht. Het eten was goed en er waren regelmatig echte Beierse gerechten bij (wij houden daarvan), maar er was ook genoeg keuze voor onze kinderen. De beide zwembaden waren niet verwarmd, maar zeker niet steenkoud te noemen. Onze kinderen (8 en 9) hebben zich er prima vermaakt. In de directe omgeving is er flink te wandelen en te fietsen, maar je moet er rekening mee houden dat je op 830 meter op de top van de Steinberg zit en dat je vaak de auto in moet om prachtige plaatsen als Passau en Schonberg te bezoeken.

Een enorme tegenvaller

Patro
14-8-2008
  • Onderkomen3
  • Onderkomen3

14 dagen in Sonnenwald geboekt. Wat een drama. Kamers worden niet schoongemaakt. Slechts 1 x per week schone handdoeken. WC papier moeten vragen bij de buren. De prullenbakken werden nauwelijks schoongemaakt en de asbak op het balkon al helemaal niet. Ijskoud binnen zwembad met scherpe tegels en een vervallen buiten zwembad. Trouwens het is helemaal vervallen. Animatie voor de kinderen: niet gezien. Eten: waardeloos. Ook wij zijn er elke dag op uitgetrokken en moesten zeer veel extra kosten maken. Dit hotel voldoet geheel niet aan hetgeen in de reisgidsen wordt beschreven

mooie caravan, zeer afgelegen

Annie
8-8-2008

Net terug van 4 dagen in een stacaravan op het terrein van hotel Sonnenwald. De stacaravans zijn prima: ruim, nieuw en mooi ingericht. Er is alleen geen bestek etc. aanwezig, dat kun je wel huren. Het hotel staat zeer afgelegen bovenop een berg, de caravans liggen nog een stukje hoger, het is dus wel klimmen geblazen. Wij verbleven op basis van all-inclusive. Het eten was OK maar niet super uitgebreid. Voor 3*** wel voldoende, wij hebben wel goed gegeten. In de direct omgeving is weinig te doen, wel veel mooie wandelmogelijkheden. Animatie is zeer summier, bij voldoende kinderen wordt er 2 keer per dag iets gedaan. Voor een paar dagen is dit een leuk verblijf, voor een week of langer zou ik het niet aanraden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Chaletpark Sonnenwald in Schöfweg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Chaletpark Sonnenwald zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.