Reviews over Schöfweg

Geweldig!

Céline Damen,
    1-7-2017

Een heel goed appartement met goede prijs kwaliteit. Prachtig uitzicht en heel vriendelijke eigenaar. Absoluut de moeite!

Het wordt steeds beter !

Familie Floor,
    26-8-2015

We zijn nu voor de 3e keer in dit hotel. Wederom bungalow 21. Ruime bungalow, niet overdreven luxe, maar alles wat je nodig hebt zit erin. Het all-inclusive concept is goed, maaltijden afwisselend met ruim saladebuffet. 2 keer per week frietjes en iedere dag ruime keuze in vlees en desserts. Het hotel wordt echt mooi opgeknapt. De caravans zijn weg en de huisjes in particulier bezit waardoor deze veelal worden opgeknapt. De mensen zijn vriendelijk en willen je graag helpen en tips geven (vooral Evi van de receptie/boeking). Nu na in totaal 9 weken hier geweest te zijn hebben we de omgeving gezien. Wel zullen we het prachtige uitzicht missen. Nu zoeken naar net zo'n hotel, maar dan in Oostenrijk.

Stukken beter geworden !

Familie Floor,
    8-9-2014

Wij zijn 6 jaar geleden hier ook al geweest. Toen hadden we een chalet geboekt wat een caravan aan een afgrond bleek te zijn. Na overleg een prachtige bungalow gekregen en een top-tijd gehad. Nu zijn ze hard bezig met renoveren wat nogal lang duurt, maar qua eten en hoofdgebouw is het al een stuk beter. Eten is lekker (verwacht geen 4 sterren) en afwisselend. De ene dag meer je smaak dan de andere. De kinderen vinden het er fantastisch (zelf eten pakken en drinken tappen). De bungalows zijn netjes en het nodige staat erin. Mooie ruime tuin (helaas niet omheind). Personeel is vriendelijk en doet hun best om ook engels te spreken als dit nodig is. Gratis uur wifi per dag (aan te vragen bij de receptie). Veel leuke uitstapjes in de omgeving. Prijs/kwaliteit zeer goed. (en ook nog eens weinig Nederlanders wat je vakantiegevoel versterkt. Zwembad is het enige minpunt: die is te koud om te zwemmen (zonverwarmd).

Fantastische plek!

Lia Bond,
    3-3-2013

Wij zijn in de krokusvakantie 2013 naar dit hotel geweest.

Fantastische vakantie gehad.Geweldig langlaufgebied, in ieder geval voor ons als beginners. Verhouding prijs - kwaliteit van het hotel is ronduit goed. Wij komen zeker terug.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

mg_roesink,
    22-2-2013

Natuurlijk is het geen 5 sterren hotel, maar wat wil je voor zo weinig geld. Personeel zeer hulpvaardig en eten goed hoewel niet zo gevarieerd. Prima omgeving om te wandelen maar ook om te skiën.

De vele negatieve reacties kunnen wij absoluutniet plaatsen.

Ultra inclusief was prima.

Schöfweg scoort een 7 uit 10, op basis van 3 reviews