Hotel Minotel Zum Storch

Hotel Minotel Zum Storch
7,2

We hebben een aantal aanbieders voor Minotel Zum Storch voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Minotel Zum Storch in het Nederlands

Met vrienden

Niet volgens afspraak.

Joop
28-10-2016

Eten is prima. Kamers in het hotel zullen ongetwijfeld prima zijn, dit gezien de reviews. Maar in de 2 dependances is het maar krapjes en een stuk minder. Bij slecht weer zijn de dependances zeker niet aan te bevelen.

Voorafgaand aan de boeking had ik gemeld, dat mijn vrouw een spierziekte had en beslist geen trappen kon lopen.

Dit was geen probleem!

Bij aankomst bij het hotel bleken bij de ingang 3 trappen met leuning te zijn. Wij werden verrast met een plaats in de dependance, waar opnieuw 3 hoge traptreden waren en nu ook nog zonder leuning.

Dit zorgde voor de nodige problemen.

Heerlijk

Marco
25-8-2015

We hadden een fantastische familiekamer, zeer ruim en mooi ingericht. Diner was prima evenals ontbijt. Personeel is gastvrij en alles kan/mag. Meerdere wifi hotspots die geode verbinding geven.

Perfect voor op doorreis

scornelisse
7-1-2015

Met een aantal gezinnen een overnachting gehad op weg naar Oostenrijk. Ligt dichtbij de snelweg. Zeer grote familiekamers en erg schoon. Eten was prima, ontbijt heerlijk!

Goed adres voor overnachting

Jeff
30-8-2014

Op terugweg van vakantie Italie hier overnachting geboekt

Hadden grote nieuwe kamer voor 4 personen was perfect

Grote mooie badkamer en goede bedden

Ontbijt was ook goed

Verderop in stadje heel goed gegeten voor weining geld

Makkelijk te bereiken van de snelweg af

Prima plek!

andre tupker
24-8-2014

Op terugreis naar Nederland hier 1 nacht verbleven. Kregen een geweldige familiekamer voor met z'n vieren. Goede bedden en een enorme badkamer. En heel schoon. Ontbijt weliswaar goed maar wel veel (fruit)vliegen rondom het buffet, dat kan beter. Gedineerd in nabij gelegen pizzeria DiMarija, hier heel erg gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten, veel en goed voor weinig.

Heel Slecht

JACE
3-12-2013

Bij aan komst kreeg ik kamer 107 dit bleek in een dependance te zijn. Het had net gesneeuwd dus dan is 200 meter met je spullen slepen niet echt prettig. Gratis WiFi is ook alleen maar voor het hoofdgebouw en dus niet voor de dependance.

's avonds in het restaurant gegeten. Dit was gewoon heel slecht. De aardappelgratin bij mijn biefstukje was nog bevroren.

Het ontbijt 's ochtends was wel van een goede kwaliteit jammer dat de rest zo slecht was.

Hier zien ze mij nooit meer terug.

Op onze vakantiereis naar Oostenrijk in juli 2013 overnacht bij hotel zum Storch. We hebben al gereserveerd in februari, maar toch kregen we kamer 109 en 110, in de dependance en boven de ingang en de achteruitgang van de naast liggende pizzeria. Dus kon er geen raam open zonder pizzalucht en het was 28 graden.

Ook vonden we het personeel niet erg vriendelijk.

Ideaal voor de terugreis uit Italie

Simone
9-6-2013

Goede ontvangst.

Uitstekend eten, mooie kamers en goede bedden.

Nadeel: erg veel motorrijders die bleven hangen op het terras zodat je niet rustig kon zitten.

veel verkeerslawaai

c_branje
18-6-2011

Op zich een leuk hotel. Wij zaten in de dependance aan de overkant van het pleintje. Onze kamer keek uit op het pleintje. Er bleek in dat leuke kleine plaatsje 's nachts toch nog veel langskomend verkeer te zijn evenals beierende kerkklokken, waardoor we slecht geslapen hebben. Daarom blij dat het maar voor 1 nacht was. Kamer op zich was goed en het diner en ontbijt ook.

Een goed hotel voor een overnachtingsadres

Johan Barendse
22-8-2010

Hotel zur Storch is midden gelegen in een klein dorpje nabij de autobahn nr 3. Het Hotel beschikt over dependances die goed zijn ingericht en op ca 50 meter afstand liggen van het hotel zelf. Over het algemeen vriendelijk personeel en goed te eten. De dependances geven een verzorgde indruk. De kamers zijn qua grootte goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Minotel Zum Storch in Schlüsselfeld, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Minotel Zum Storch zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.