Hotel Minotel Zum Storch

Hotel Minotel Zum Storch

7Goed

Duitsland, Beieren, Schlüsselfeld

Op vakantie geweest naar Minotel Zum Storch?

7Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Minotel Zum Storch voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Minotel Zum Storch

• 6Joop28-10-2016

Niet volgens afspraak.

Eten is prima. Kamers in het hotel zullen ongetwijfeld prima zijn, dit gezien de reviews. Maar in de 2 dependances is het maar krapjes en een stuk minder. Bij slecht weer zijn de dependances zeker niet aan te bevelen. Voorafgaand aan de boeking had ik gemeld, dat mijn vrouw een spierziekte had en beslist geen trappen kon lopen. Dit was geen probleem! Bij aankomst bij het hotel bleken bij de ingang 3 trappen met leuning te zijn. Wij werden verrast met een plaats in de dependance, waar opnieuw 3 hoge traptreden waren en nu ook nog zonder leuning. Dit zorgde voor de nodige problemen.

Gereisd met partner in oktober 2016

• 9Marco25-08-2015

Heerlijk

We hadden een fantastische familiekamer, zeer ruim en mooi ingericht. Diner was prima evenals ontbijt. Personeel is gastvrij en alles kan/mag. Meerdere wifi hotspots die geode verbinding geven.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8scornelisse07-01-2015

Perfect voor op doorreis

Met een aantal gezinnen een overnachting gehad op weg naar Oostenrijk. Ligt dichtbij de snelweg. Zeer grote familiekamers en erg schoon. Eten was prima, ontbijt heerlijk!

Gereisd met vrienden in december 2014

• 9Jeff30-08-2014

Goed adres voor overnachting

Op terugweg van vakantie Italie hier overnachting geboekt Hadden grote nieuwe kamer voor 4 personen was perfect Grote mooie badkamer en goede bedden Ontbijt was ook goed Verderop in stadje heel goed gegeten voor weining geld Makkelijk te bereiken van de snelweg af

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8andre tupker24-08-2014

Prima plek!

Op terugreis naar Nederland hier 1 nacht verbleven. Kregen een geweldige familiekamer voor met z'n vieren. Goede bedden en een enorme badkamer. En heel schoon. Ontbijt weliswaar goed maar wel veel (fruit)vliegen rondom het buffet, dat kan beter. Gedineerd in nabij gelegen pizzeria DiMarija, hier heel erg gastvrij ontvangen en heerlijk gegeten, veel en goed voor weinig.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 3JACE03-12-2013

Heel Slecht

Bij aan komst kreeg ik kamer 107 dit bleek in een dependance te zijn. Het had net gesneeuwd dus dan is 200 meter met je spullen slepen niet echt prettig. Gratis WiFi is ook alleen maar voor het hoofdgebouw en dus niet voor de dependance. 's avonds in het restaurant gegeten. Dit was gewoon heel slecht. De aardappelgratin bij mijn biefstukje was nog bevroren. Het ontbijt 's ochtends was wel van een goede kwaliteit jammer dat de rest zo slecht was. Hier zien ze mij nooit meer terug.

Zakelijk gereisd in november 2013

• 5a.vanede16-07-2013

zeg dat je niet kamer 109, 110 wil hebben!!!

Op onze vakantiereis naar Oostenrijk in juli 2013 overnacht bij hotel zum Storch. We hebben al gereserveerd in februari, maar toch kregen we kamer 109 en 110, in de dependance en boven de ingang en de achteruitgang van de naast liggende pizzeria. Dus kon er geen raam open zonder pizzalucht en het was 28 graden.

Ook vonden we het personeel niet erg vriendelijk.

Gereisd in juli 2013

• 8Simone09-06-2013

Ideaal voor de terugreis uit Italie

Goede ontvangst. Uitstekend eten, mooie kamers en goede bedden. Nadeel: erg veel motorrijders die bleven hangen op het terras zodat je niet rustig kon zitten.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 6c_branje18-06-2011

veel verkeerslawaai

Op zich een leuk hotel. Wij zaten in de dependance aan de overkant van het pleintje. Onze kamer keek uit op het pleintje. Er bleek in dat leuke kleine plaatsje 's nachts toch nog veel langskomend verkeer te zijn evenals beierende kerkklokken, waardoor we slecht geslapen hebben. Daarom blij dat het maar voor 1 nacht was. Kamer op zich was goed en het diner en ontbijt ook.

Gereisd met vrienden in juni 1991

• 8Johan Barendse22-08-2010

Een goed hotel voor een overnachtingsadres

Hotel zur Storch is midden gelegen in een klein dorpje nabij de autobahn nr 3. Het Hotel beschikt over dependances die goed zijn ingericht en op ca 50 meter afstand liggen van het hotel zelf. Over het algemeen vriendelijk personeel en goed te eten. De dependances geven een verzorgde indruk. De kamers zijn qua grootte goed.

Gereisd met vrienden in januari 2010

Hotel Minotel Zum Storch info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsKapper
  • ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Openbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken