Hotel Herderich

Hotel Info

Meer hotelinfo

13 reviews over Hotel Herderich

• 9N. Niehot18-06-2019

Uitstekende locatie voor overnachting, voor een ze

Zowel op heen en terugweg naar/van Kroatië gebruikt als overnachtings-hotel vooraf gereserveerd hotel is druk bezocht . Uitstekend hotel direct aan de A3, goede kamers schoon goede bedden, ontbijt uitstekend, prijs/kwaliteit uitstekend, vriendelijk personeel. Eigen parkeerplaats op het Hof achter het hotel. Kortom waar voor je geld, minpunt geen airconditioning.

• 2017
    9Erik Kleiman19-07-2017

Heerlijke plek. Prima doorreislocatie

Prima doorreislocatie. Dicht langs de snelwg. Zeer vriendelijke eigenaar. Tegeover een restsurant welke tot 21.00 uur open is. Wij komen er al zo"n 30 jaar met plezier. Ook een prima locatie met.kinderen. er is een 4 pers.kamer

• Oude reviews

10Miriam02-10-2015

Helemaal top.

Ik was er al eerder geweest Maar dan met gezin en hond. Nu op de doorreis met een vriendin. Van te voren even gebeld omdat we wegens file wat later aan kwamen. Avondeten prima en niet te duur. Ontbijt helemaal prima. Vriendelijk familiebedrijf, gastvrij en kamers schoon. Ga zeker nog een keer terug. Naast de snelweg, ook de burgerking op loopafstand en benzinestation.

Met vrienden

• 9Geeske30-07-2015

net hotel

Dit hotel als tussenstop geboekt voor onze reis naar Oostenrijk. Keurig netjes hotel, nette kamer en een prima ontbijt. Vriendelijke mensen.

Met oudere kinderen

• 9Roelof van den Berg22-06-2015

fantastische plek

Prima hotel bedden goed eten goed en een vriendelijk personeel

• 8M.W. den Besten02-03-2015

Prima hotel

Vriendelijk personeel en goede voorzieningen

• 9Jolanda Deelman25-10-2014

Super lekker gasthoogleraar.

We komen hier al 32 jaar. Super gasthof nette en schone kamers. Dichtbij de snelweg en tankstation. Personeel is altijd vriendelijk en behulpzaam. Eten is heerlijk en de prijs is laag.

• 7wendy09-09-2014

heel goed voor de doorreis naar het zuiden

onderweg naar Oostenrijk hier overnacht. Het is schoon en de kamers zien er prima onderhouden uit. Er is wel wat verkeer wat 's nachts voorbij rijdt, maar dat heb je naast de snelweg!

Ontbijt is heel goed, we hebben er 's avonds niet gegeten. Onze hond mocht ook mee, wat voor ons natuurlijk een pluspunt is.

Prijs kwaliteit verhouding meer dan goed.

• 8Jo Bodelier09-09-2010

Geschikt doorreis hotel

Vriendelijk familiehotel. Kamers schoon en ruim genoeg. Goed degelijk ontbijt. Menukaart biedt voldoende keus van degelijke duitse gerechten, tegen een redelijke prijs. Gratis parkeren aan achterzijde hotel. Alles bij elkaar een goede prijs/kwaliteit verhouding voor een tussenstop.

• 7Petra 07-01-2010

Perfect overnachtings adres

Vooraf een kamer geboekt, voor onze reis naar Oostenrijk, via de email. Op de website kan je die optie niet vinden, maar via email contact boden ze het zelf aan; een 4 persoonskamer (85 euro voor 1 nacht) Met 2 jongere kinderen een prima optie. Voor ons beter dan 2 tweepersoons kamers wat ook een optie was. Ook goedkoper trouwens deze 4 persoons kamer. Op de heenweg was ons streven er om ongeveer 20.00 uur aan te komen maar door sneeuw en files kwamen we pas om 01.00 uur aan in de nacht. Omdat we voor 22.00 uur telefonisch contact hadden gehad (werd ook aangegeven in de email), lag onze sleutel klaar en konden we zo zelf naar onze kamer. s'Ochtends genoten van een prima ontbijt buffet voordat we uitgerust en voldaan van de heerlijke broodjes weer verder gingen met het laatste stukje van onze reis. Perfect adres voor een doorreis overnachting. Vlakbij de snelweg, maar ver genoeg om niet de geluiden te horen. Qua inrichting iets ouderwets, maar schoon en in een prima staat.

3 tips over Hotel Herderich

• Petra , 07-01-2010

Via email van website (zie hotel info of google Hotel Herderich) contact opnemen met eigenaar en zo zelf een boeking maken. Werkt snel en goedkoper dan met een tussenpersoon/tussen website

• Roelof van den Berg, 22-06-2015

Goed hotel voor over nachtingen

• Jolanda Deelman, 25-10-2014

Even reserveren. Het zit vaak vol.

0 vragen over Hotel Herderich

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin