Schlüsselfeld

We hebben een aantal aanbieders voor Schlüsselfeld voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Schlüsselfeld voor je op een rij gezet:

Reviews over Schlüsselfeld

Ideale locatie aan de snelweg.

Selma,
    19-2-2018

We waren op doorreis richt Oostenrijk. Voldeed boven onze verwachting, mooie grote kamer met groot balkon. Zeer netjes en schoon. Dicht aan de snelweg. ( 5 minuten)

Gereisd met partner in februari 2018

Heerlijke plek. Prima doorreislocatie

Erik Kleiman,
    19-7-2017

Prima doorreislocatie. Dicht langs de snelwg. Zeer vriendelijke eigenaar. Tegeover een restsurant welke tot 21.00 uur open is. Wij komen er al zo"n 30 jaar met plezier. Ook een prima locatie met.kinderen. er is een 4 pers.kamer

Gereisd met partner in januari 2017

Erik Wessels,
    17-2-2017

Wij komen er al een aantal jaren en bevalt ons prima. Zeer aardige mensen en super ontbijt.

Gereisd met partner in augustus 2015

Niet luxe, maar wel gemoedelijk en goedkoop

Janet,
    28-6-2016

Een gemoedelijke gastheer, die ons de sleutels overhandigd, betalen doe je pas voor vertrek. Zelfs toen we met 2 personen extra aankwamen, raakte hij niet in paniek en schoof gewoon twee stretchers bij, geen probleem...

Het ontbijt is superdeluxe, heel lekker en heel veel keuze.

Elk jaar overnachten wij hier, op doorreis naar Hongarije. Zeker voor mensen met een low budget is dit een prima plek. Verwacht geen luxe, zelfs niet alle kamers hebben een eigen badkamer, het interieur is verouderd, maar het beddengoed is fris, en voor 1 nachtje is het er prima vertoeven.

Dus zeker een aanrader als je niet zo'n dikke portemonnee hebt.

De kinderen worden altijd verrast met een speelgoedje.

Gereisd met vrienden in mei 2016

Helemaal top.

Miriam,
    2-10-2015

Ik was er al eerder geweest Maar dan met gezin en hond. Nu op de doorreis met een vriendin. Van te voren even gebeld omdat we wegens file wat later aan kwamen. Avondeten prima en niet te duur. Ontbijt helemaal prima. Vriendelijk familiebedrijf, gastvrij en kamers schoon. Ga zeker nog een keer terug. Naast de snelweg, ook de burgerking op loopafstand en benzinestation.

Gereisd met vrienden in oktober 2015
Schlüsselfeld scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews