Hotel Allgäu Garni

Kleine hotelsWeer vandaag16°4°

We hebben een aantal aanbieders voor Allgäu Garni voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Allgäu Garni in het Nederlands

Met vrienden

Hotel heeft vriendelijke eigenaars die alles voor je willen doen. Inrichting is wel gedateerd, invalidenkamers zijn goed bereikbaar met rolstoel. Je moet even doorhebben hoe je veilig kunt douchen in het bad in de badkamer, er zijn tal van beugels en handigheidjes,eerst uitproberen dan gaat het prima. s Avonds is er in juni nog niet veel te beleven in het hotel, je moet het zelf gezellig maken in de ontbijtruimte.Prachtige omgeving om te fietsen, golven, wandelen, meer dan genoeg restaurantjes, heel betaalbaar, wat je maar wilt. Een week is veel te kort. Komen graag nog eens terug, al was het alleen om die heerlijke verse kaas en eigengemaakte boter. Nog nooit zo iets lekkers geproefd.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Allgäu Garni in Scheidegg, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Allgäu Garni zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.