Reviews over Scheidegg

Prettig hotel, heerlijk ontbijt, ook glutenvrij .

Marian,
    4-8-2015

Hotel heeft vriendelijke eigenaars die alles voor je willen doen. Inrichting is wel gedateerd, invalidenkamers zijn goed bereikbaar met rolstoel. Je moet even doorhebben hoe je veilig kunt douchen in het bad in de badkamer, er zijn tal van beugels en handigheidjes,eerst uitproberen dan gaat het prima. s Avonds is er in juni nog niet veel te beleven in het hotel, je moet het zelf gezellig maken in de ontbijtruimte.Prachtige omgeving om te fietsen, golven, wandelen, meer dan genoeg restaurantjes, heel betaalbaar, wat je maar wilt. Een week is veel te kort. Komen graag nog eens terug, al was het alleen om die heerlijke verse kaas en eigengemaakte boter. Nog nooit zo iets lekkers geproefd.

voor de 30e keer!

Marco Peters,
    12-2-2011

wij gaan 2 keer per jaar naar dit vakantiepark en het blijft ons verbazen. De ligging is prachtig tegen een heuvel aan waar je uitkijkt op de Oostenrijkse Alpen.

Het eten in het restaurant van het park is van goede kwaliteit ook is het er gezellig.

Er is ook veel te doen. In de zomer worden er toernooien georganiseerd op het voetbalveld of op het basketbalveld. Maar het leukste blijft nog altijd de feest avond in het houten, open feesthuist waar de eigenaar achter de tap staat en de kinderen zelf brood kunnen roosteren op de kampvuren bij het feesthuis. Onze kinderen gaan dan altijd met een grote groep andere jongeren voetballen in het donker. Ook kun je gaan zwemmen in het buitenbad(zo'n 500 meter lopen vanaf het park) of in de buurt gaan rodelen. In de winter is het mooi om een wandeling te maken of te gaan skieën/snowboarden op piste's in de buurt. een aanrader voor de kleine kinderen:

de skipiste in Sulzberg. Het is zeker een aanrader voor mensen met jonge en met oudere kinderen.

Scheidegg scoort een 7,5 uit 10, op basis van 2 reviews