Saulgrub/Altenau

vakanties Saulgrub/Altenau

Reviews over Saulgrub/Altenau

Saulgrub was een dorpje waar een doorgaande weg doorheen

P.Pieper,
    27-9-2007

Saulgrub was een dorpje waar een doorgaande weg doorheen loopt. Er was niet echt een dorpskern ofzo. Het was verder prima om er een overnachting te maken. In de nabije omgeving liggen wel wat bezienswaardigheden die erg de moeite waard zijn. Zo zijn wij naar Schloss Lindenhof geweest. Ook Neuschwanstein is vanuit hier goed aan te rijden. En Unterammergau is een leuk plaatsje om in winkeltjes te snuffelen en lekker rond te struinen. De omgeving is schitterend, zo in Zuid Duitsland, tegen de Oostenrijkse grens aan.

Gereisd anders in september 2007

Saulgrub was een dorpje aan een doorgaande weg

Petra ,
    1-9-2007

Saulgrub was een dorpje aan een doorgaande weg. Hier was niet veel te beleven, er was ook geen echte dorpskern. Echter een dorp verder bij Oberammergau kan je heel leuk snuffelen in de winkeltjes. De omgeving is prachtig en we hebben genoten van de kastelen Neuschwanstein en Lindenhof die in deze regio liggen. Wellicht is het s'winters weer anders hoor, daar kan ik niet over oordelen. Voor zo 2 overnachtingen op door reis was dit verder een prima lokatie.

Gereisd familie in augustus 2007
Saulgrub/Altenau scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews