Sorteren

Reviews over Saulgrub/Altenau

Wij hebben hier heerlijk geslapen

Janny
    7-8-2015

Prima Landgasthof wat door zusters en een broeder wordt geleid. Je voelt je meer dan welkom, wij hebben er op de heen en terugreis van onze vakantie in Italie gelogeerd. Wij kwamen hier bij toeval terecht en de voor de thuisreis zijn we er speciaal naartoe gereden. Er wordt volop rekening gehouden met dieeet wensen. In mijn geval glutenvrij. Het huis ligt in een mooie omgeving waar je heerlijk kan wandelen.

Genau das Richtige für traute Zweisamkeit

Kehrberger
    22-8-2011

Für einen Kurzurlaub genau das Richtige. Ausspannen und die

wunderbare Natur genießen.

Man fühlt sich bei den sympatischen Gastgebern wie zu hause.

Es ist ein normales Gasthaus, Pension, einfach sauber Es

Beatrix
    29-10-2007

Es ist ein normales Gasthaus, Pension, einfach sauber alle sind sehr herzlich. Es wird auch auf den Gast eingegangen. Wie es so schön heisst wie man kommt gegangen so wird man auch empfangen. Wir waren schon sehr oft da. Und werden auch weiterhin dort hinfahren, aber nur immer außerhalb der Haupt -Reisezeiten, Es können auch Gruppen ,Familien dort hinreisen, es ist auch eine Sauna vorhanden. Es gibt auch Heilungswochen, sie machen eben viel für den Gast damit er sich wohlfühlen kann

We hadden het 4 persoons appartement met 2 losse Het is op

P.Pieper
    27-9-2007

We hadden het 4 persoons appartement met 2 losse slaapkamers. Het is op de eerste etage. Je hebt 2 ruime slaapkamers en 2x een douch/wc combinatie. Als centrale ruimte is dan in het midden de woon/eet-keuken met alles erop en eraan, en een balkon. Niets mis mee. Helemaal oké.

Direct ernaast is een restaurantje, en aan de overzijde van de weg is een supermarkt. Wij zijn er 2 nachten gebleven. Het was een uitstekend overnachtings adres.

In augustus 2007 ivm onze doorreis hier 2 nachten overnacht

Petra
    1-9-2007

In augustus 2007 ivm onze doorreis hier 2 nachten overnacht. We troffen een prachtig appartement op de eerste etage, met 2 ruime 2 persoons slaapkamers en 2x een douche en toilet (voor iedere slaapkamer 1)

Verder was er een ruime woon/eet keuken. In de keuken waren alle benodigdheden aanwezig. Verder hadden we een balkon en kon je voor de deur parkeren. Aan de overkant van de weg zit een supermarkt waar je o.a. in de ochtend verse broodjes kan halen. Naast dit huis Bauer was een restaurantje. We hebben er prima gegeten, maar de kaart was wel wat beperkt

Wij hebben overnacht met 2 kinderen van 11 en 5 jaar oud en dat ging perfect.

Het ligt in de omgeving van Neuschwanstein en Lindenhof. Geweldig om te bezichtigen !

Saulgrub/Altenau scoort een 7,3 uit 10, op basis van 3 reviews