Weer vandaag21°

10 reviews over Hotel Sauerlacher Post in het Nederlands

Goed hotel

Allard
19-1-2019

Prima hotel. Sauna en sportgelegenheid aanwezig.

Gereisd Zakelijk in Tue Jan 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Aanrader

Suzan
10-8-2017

Heel goed hotel als tussenstop naar bijv. Italie. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Ruime kamers. We hadden een aparte woonkamer met slaapbank en daarnaast een aparte slaapkamer. Alles was superschoon en het ontbrak aan niks. Luxe uitstraling. Hotel heeft een brasserie voor kleine, snelle hap en een restaurant om uitgebreider te dineren. Ontbijt was goed maar wel prijzig. Er zijn op loopafstand ook diverse bakkers waar je kan ontbijten. Dorpje kan je een keer doorheen wandelen maar stelt weinig voor. Je zit binnen 5 minuten weer op de snelweg. Ik heb eigenlijk nooit eerder in zo'n goed overnachtingshotel gezeten voor een hele redelijke prijs.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Prima hotel, goed gelegen

Aart Dijs
10-9-2016

Hotel ligt dicht bij de A8 Munchen - richting Oostenrijk, Slovenie/Kroatie of Italie. Mooie ruime kamers, goede bedden, goede parkeergelegenheid, goede service. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wilt u hier overnachten, laat u dan niet afschrikken door een zeer negatieve reactie, onlangs geplaatst, is totaal overdreven. We kunnen ons in die negativiteit totaal niet vinden. Jammer dat men zo'n prima hotel op deze manier afschildert: zo'n negatieve waardering slaat nergens op. Je kunt hier met veel plezier overnachten!!

Gereisd Met partner in september 2016

Fijn hotel voor doorreis

Melvin
6-9-2016

De beoordeling met een 1 hieronder is zwaar overdreven. De warmte in de slaapkamer kan ik me echter nog wel in vinden. Hotel heeft een prima ligging als doorreis hotel. Vanaf de snelweg ben je er vrij snel. We werden keurig ontvangen aan de receptie in het Engels (al zou ik persoonlijk Duits ook geen probleem vinden). Kamers zijn mooi ruim, en ontbijt was prima. Bij het italiaans restaurant aan de overkant hebben we heerlijk gegeten voor weinig geld.

Hilde Belgraver
6-9-2016

Schoon, comfortabel, uitstekend ontbijt. Maar dat geld voor heel Duitsland en Oostenrijk: de beddenkussens zijn veel te zacht, bed verder prima.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Nooit meer!

Flip
21-6-2016

Wij hebben hier zo'n drie weken geleden overnacht toen wij vanuit Italië onderweg waren naar Nederland. We zouden een vernieuwde kamer krijgen dus dat beloofde veel goeds. Echter bleek al gauw dat het ongelofelijk warm was in zowel de slaapkamer als in de badkamer waardoor wij de hele nacht wakker hebben gelegen.

De volgende ochtend zijn wij erachter gekomen dat het maar liefst 30 graden was in de badkamer en 28 graden was in de slaapkamer. Bij het uitchecken hebben wij hierover geklaagd maar de vrouw achter de balie sprak geen woord Engels (ongelofelijk bij een doorreis hotel), bood geen excuses aan en noemde meteen het bedrag wat we moesten afrekenen.

Wel gaf ze daarna aan het probleem aan haar leidinggevende door te geven. Omdat wij hier niet op vertrouwden hebben wij enkele dagen later zelf contact op genomen met de manager. Hij heeft ons vervolgens beloofd hierover terug te bellen maar helaas hebben we niks meer van hem gehoord.

Daar komt nog bij dat het ontbijt ook opvallend slecht was. Het fruit was niet vers (veel bruine plekken), de melk was lauw, de yoghurt smaakte raar en de koffie was ronduit smerig (er zat zoveel water door dat het meer op thee leek).

Wij hebben in het verleden vaak overnacht in dit hotel en dat was altijd naar tevredenheid maar deze ervaring was zo dramatisch dat dit absoluut de laatste keer is geweest. Qua ligging is dit hotel prima maar qua service, prijs/kwaliteit, het eten en de kamers is dit het allerslechtste hotel waar wij ooit geweest zijn.

Gereisd Met vrienden in juni 2016

Prima hotel

Edwin Bosch
24-8-2014

Perfect hotel voor doorreis naar Italie. Mogelijkheid om te dineren en s'ochtens te ontbijten. Kosten voor onbijt zijn 11 euro pp. Zelf gelozen om te ontbijten bij plaatselijke bakker.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Supergoed, schoon en gastvrij hotel

Carla Numeijer-Mes
30-7-2014

Wij hebben op doorreis naar Oostenrijk in dit hotel overnacht. De ontvangst was zeer gastvrij, de kamer super schoon en ruim, ruime badkamer, uitstekend en zeer uitgebreid ontbijt. Ook het diner was uitstekend. Een hotel waar we volgend jaar zeker weer op weg naar Oostenrijk zullen overnachten.

Gereisd Met partner in Sun Jun 22 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

goed hotel

R
10-5-2012

niet drukbezocht toen we er waren voor 1 nacht. goede service net personeel

Gereisd Met vrienden in januari 2012

uitstekend etappe hotel vlak bij A8

L Tax
23-12-2010

hotel sauerlacher post is een prima adres voor een overnachtign op doorreis naar het zuiden of als basis voor een bezoek aan Muenchen. Dat is via S baan comfortabel bereikbaar (binnen half uur in hartje stad). Kamers ruim maar inrichting ietwat gedateerd; sanitair uitstekend; eten voortreffelijk en niet duur; grote variatie (streek)gerechten in grote of kleine porties; vriendelijk personeel

Gereisd Met partner in december 2010

We hebben een aantal aanbieders voor Sauerlacher Post voor je op een rij gezet:

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Overige servicesKluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sauerlacher Post in Sauerlach, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sauerlacher Post zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.