Sorteren

Reviews over Sachrang

Heerlijk vertoeven!

Nicole
    25-8-2011

Op dit vakantiepark staan (privé)huisjes waarvan er enkele via reisorganisaties te huren zijn. Ons chalet was zeer goed uitgerust en heel erg schoon. De enige opmerking is dat de tuin niet heel groot is; de huisjes staan dan ook dichter op elkaar dan de foto's doen vermoeden. Het park ligt heel mooi en is heel rustig. De omgeving is prachtig en er is van alles te doen: leuke plaatsjes om te bekijken, wandelen na met de stoeltjeslift of kabelbaan de berg op te zijn gegaan, zwemmen in de Chiemsee, naar de Thermen, kastelen bezichtigen, etc. In het dorp is een Landesgasthof (Sachrangerhof) waar je in een gemoedelijke sfeer heerlijk kunt eten. De topper deze vakantie was volgens onze zoon de Salzbergwerken in Berchtesgaden. Een superleuke rondleiding in een zoutmijn. Misschien wel verstandig om hiervoor online kaartjes te kopen, want de wachttijden kunnen flink oplopen. Een verblijf in dit park (en in de Chiemgau) is een aanrader!

Sachrang scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews