FamiliehotelWeer vandaag27°14°
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Familiehotel Reiterhof Runding voor je op een rij gezet:

19 reviews over Hotel Familiehotel Reiterhof Runding in het Nederlands

uitstekend, goede service, prima prijs/ kwaliteit

peter jan jan Mulder
13-11-2018

schone appartementen, prima eten en vriendelijke bediening. Ski gebied is op 20 min rijden. De kleinste kinderen hebben zich prima vermaakt in de speelkamer en ook voor de oudere is er de mogelijkheid om te zwemmen en paard te rijden

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Goed.

H.Wessels
27-6-2018

Hotel ligt in een rustige omgeving in Runding. Ontvangst is goed en je wordt goed ingelicht. De appartementen zijn goed, alleen moet je naar buiten om naar het restaurant te gaan. Houd er rekening mee dat hier de kinderen gratis zijn en dus zeer druk en in het restaurant zeer veel gegil en gekrijs van de kinderen waar onder het eten niet opgelet wordt en liever spelen. Omdat er een manage bij is van hun barst het alleen van de vliegen in het restaurant, (dus pas op of je bord loopt weg). Het eten was goed en keuze zat. Je moet hier wel eigen vervoer hebben om op pad te gaan. Parkeer ruimte is krap aan, voor gehandicapten is het moeilijk terrein steile stukken om je voort te bewegen.

Gereisd Met partner in juni 2018

dit nooit meer

fresa
16-7-2013

Zeer oud hotel, heeft nodig een opknapbeurt nodig. Had een kamer aan de buitenkant waar geen zon kon komen door de begroeing, dus moesten de hele dag het licht aan hebben. Het eten was matig, de toetjes waardeloos. Bij aankomst geen receptie open

Gereisd Met partner in juni 2013

een geldige vakantie

Bianca de gussem
13-7-2013

Wij zijn een gezin met twee kinderen van de leeftijd van 7 en 9 jaar. Waarvan de kleinste een meisje en de oudste een jongen ze hebben zich heel goed geamuseerd . Er is heel veel te doen in het hotel maar ook in de.omstreeks. De hotelkamer en het eten waren perfect als het aan ons had gelegen waren we nog een week gebleven maar helaas was het vol. Wij willen jullie bedanken voor deze geweldige vakantie.en komen volgend jaar zeker terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 29 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

hoezo hotel..

eelco
12-1-2013

Wij gaan meestal naar een gasthof voor de wintersport, dit jaar kozen wij voor een "hotel". I ga geen heel verhaal op hangen wat de plus en min punten zijn. we beginnen met de plus punten.

Zeer geschikt voor kinderen ontbijt is goed Min punten: bij regen is het je auto parkeren in de blubber.Onze tip neem laarsen mee! Ga je met zn 4en bedenk dan goed of je dat met 1 kamer doet, kamers zijn nog al klein, en moetje op de bedbank slapen geloof me dan verlang je naar een week weer naar thuis.

Boek Geen all in, alleen bier en sapjes zit bij de prijs in de rest dient gewoon betaald te worden.Daar bij heeft het eten meer weg van een voedselbank dan van een hotel, daar naast houden ze erg van rest verwerking.

Tip voor de gene die wilt skieeen, wij zijn weze skieen op de arber, het is eeen 1 rijden en ja het is wat duurder 135 euro voor ski pas, maar perfect sneeuw!!! En gratis parkeren!

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2013

verrassend

de bruijn weel
26-1-2012

vriendelijk personeel,Wij voelde ons prima,vooral de mannen die konden skieen,in Hohen Bogen,wel een stukje rijden maar dat was geen brobleem.Schoon appartement,goede bedden alleen de kussens waren Berg en Dal.O nog even dit Claus jan en Loes,het was slecht weer op de terugweg.Maar wij hadden een leuke week.In het mooie Beieren.En met jullie,goed eten en slapen.Zeggen wij Bedankt Reiterhof. Van truus en cees de bruijn.En jo en Ruud.Tilburg Nederland

Gereisd Met vrienden in januari 2012

Fijn hotel, een aanrader voor gezinnen

Loes en Klaus
22-1-2012

Wij zijn gisteren teruggekomen van 1 week in het familiehotel Reiterhof, heerlijk gehad, mooi en schone accommodatie, de slaapkamer gescheiden van het woongedeelte, keurige kichenette, nette badkamer, goed eten, fantastisch ontbijt en s 'avonds altijd een ander menu. Inderdaad 1 x per week schoonmaak en schone handdoeken, voor wie dat niet genoeg is, kan je altijd een paar van thuis meenemen. Ik vond het top en dat voor zo'n leuke prijs. Truuske en Cees, Jo en Ruud lieverds, goed thuisgekomen??? Lieve groet van Louise(haha) en Claus

Gereisd Met partner in januari 2012

En weer een goede recensie.

Marina
18-9-2011

Ook wij hebben hier een heerlijke week doorgebracht. Prachtige omgeving en genoeg te beleven. Mooi wandelgebied ook. De kamers zijn eenvoudig maar zuiver. Het eten? Was gevarieerd en goed verzorgd. Iedereen kan er werkelijk in hoeveelheid naar persoonlijke behoefte eten en drinken. Aan de prijs/kwaliteit verhouding wordt ruimschoots tegemoet gekomen. Als je geen luxe verwacht kan het absoluut niet tegenvallen. Een echt 'familiehotel'. Tonnie en Marina, Nederland

Gereisd Met partner in september 2011

Aanrader

Herman en Renske Kuipers.
21-7-2011

Fantastisch. Wij waren er die week met plm. 24 Nederlanders, en we waren eensluidend van mening dat het een prima app/hotel is, met zeer vriendelijk personeel, en goed van eten en drinken.

Gereisd Met partner in juni 2011

Prima hotel voor deze prijs!

mj
13-3-2011

Wij hebben het super gehad, de carnavalsvakantie, in dit hotel. De kamer was schoon, de slaapbank sliep prima ( kind lag in de slaapkamer ). Het eten is goed. Geen uitgebreid buffet maar wat er is is prima. Wij hebben elke dag smakelijk gegeten ( en ik ben niet zo'n makkelijke eter). En tja de gillende kinderen, ligt dat ook niet een heel klein beetje aan de ouders zelf????? Ons kind mag van ons niet als een vuurpijl in een restaurant afgaan, wij zeggen daar wat van en remmen dit af. Het hotel is een kinderparadijs met de paarden, de speeltuin, geitjes enzenz. Kwa uitstapjes is er genoeg in de omgeving te doen. De service van het personeel was top, altijd vriendelijk en behulpzaam. Kortom een aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2011

• Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits
  • HuisdierenOp aanvraag
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Jacuzzi, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin
  • KinderopvangOp aanvraag

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenBadminton
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Familiehotel Reiterhof Runding in Runding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Familiehotel Reiterhof Runding zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.