Pension Gästehaus Engel

PensionWeer vandaag21°10°
Pension Gästehaus Engel

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Engel voor je op een rij gezet:

2 reviews over Pension Gästehaus Engel in het Nederlands

Fijn dat je daar tegen bet kunt wassen,het uitzicht mooi ontbijt goed.maar er zijn altijd mensen bij die echt zeuren .deze mensen moeten dan naar het carlton gaan.dit is een fijn gasthaus met een goede prijs.ps voor treinreizigers is het vlakbij het station

heerlijke plek met prachtig uitzicht

Carin
5-8-2013

Het is een knus pension, met zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw.

De omgeving is geweldig en na een dagje wandelen is het goed toeven in De Engel. Het is er schoon, lekker rustig, kortom een goede slaapplaats in Rupholding.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Engel in Ruhpolding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Engel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.