Pension

152 reviews over Pension Bergblick in het Nederlands

Zeker de moeite waard!

R. Snoeren,
1-8-2018

Fantastische plek om te verblijven. Rustig straatje aan de rand van het dorp maar je loopt toch in 2 min de hoofdstraat in met veel restaurantjes. Veel gebruik gemaakt van de ChiemauCard, die bij de accommodatie zat. Gastvrije en vriendelijke eigenaren, elke dag vers afgebakken broodjes. We zaten in de bungalow. Volop ruimte, privé tuin maar ook de tuin van het pension stond klaar voor ons. Volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Voor elk wat wils

Rob en Angela,
6-6-2018

Fantastische vakantie gehad bij Cor en Ineke. Prima vakantiehuis, heel schoon, met uitzicht op de bergen en tuin erbij die iedereen mag gebruiken. Gelegen aan rustige straat en op loopafstand zijn er genoeg eetgelegenheden en supermarkt. In de omgeving veel te doen en te bezichtigen. Genoeg uitdaging voor sportieve mensen op alle niveaus. In het dorp zijn mountainbikes en e-bikes te huur. Veel wandelroutes in de directe omgeving, duidelijk aangegeven. Prachtige omgeving. Indien gewenst geven Cor en Ineke graag informatie over de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2018

Voldeed helemaal aan onze verwachtingen.

John en Lida,
2-6-2018

in 1 woord : fantastisch verblijf gehad.Wij waren hier 7 dagen.Kamers groot , netjes en zeer schoon. Ontvangst zeer huiselijk door gast vrouw en gast heer Ineke en Cor.Prima en compleet ontbijt in een gezellige ruimte. Voor de avond een heerlijke Stube en tuin voor een drankje. Heerlijke gevulde koelkast waar we regelmatig gebruik van hebben gemaakt Cor geeft heel veel uitleg en info over de omgeving.Hielp ons heerlijk met het samenstellen van motorroutes. Op 200 m lopend naar het centrum voor heerlijke eettentjes .We hebben het super gehad deze dagen zeker met het hoogte punt naar de Gross Glockner . Bedankt Cor en Ineke voor deze fijne dagen .

Gereisd met partner in mei 2018

We hebben een aantal aanbieders voor Bergblick voor je op een rij gezet:

Vriendelijke eigenaren en net ontbijt

gedy,
9-9-2017

Super vriendelijke eigenaren met veel kennis over de omgeving, goede tip gehad om binnendoor naar Salzburg te gaan ipv via de snelweg. Ontbijt netjes en voldoende. Kamer groot genoeg en nette badkamer. Centrum op loop afstand,ideaal als je allebei nog een drankje wil drinken

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Was een heel goed verblijf

Pascal en Caroline Louwie,
26-6-2017

Heel goeie ligging, heel rustig. Aangename bediening tijdens ontbijt

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

Hans en Ria van Ottele
10-7-2016

Het is bijzonder goed lekker ontbijt schone kamer en vriendelijke mevrouw Ineke kan het iedereen aan raden ook de omgeving is fantastisch mooi super is alles daar 👍👍👍

Gereisd met partner in juli 2016

Super gastvrij, hele fijne plek om te zijn!

Christianne Bootsma
11-1-2016

Afgelopen zomer hebben we de bungalow gehuurd voor twee weken.

Een zeer ruime goed uit geruste koele bungalow met zeer complete keuken en heerlijke bedden en wat een rust heerst hier 's avonds.

Het privé stukje tuin vond ik heel prettig, mooi uitzicht

Onze kinderen van 5 en 6 hebben zich prima vermaakt met het speelgoed wat aanwezig is en de trampoline en het speeltoestel.

Er zijn heel veel leuke, mooie uitstapjes , teveel om op te noemen. Chiemsee, Salzburg, Munchen.

We hebben ook een keer ontbeten en gedineerd bij Mark en rachel, dit was beide lekker en sfeervol, het leuke vind ik dat je mensen uit andere landen ontmoet. Rachel en Mark doen erg hun best om het iedereen naar de zin te maken , wat ook lukt.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Super gastvrij

Jeroen
22-8-2015

Een zeer centraal gelegen pension met supergastvrije eigenaren Marc en Rachel !

Marc en Rachel geven het begrip gastheer en gastvrouw echt inhoud. Welkomstdrankje bij aankomst, interesse in je reisplannen en vooral super tips om de omgeving te verkennen, passend bij je reisgezelschap. Kamers zijn tip top in orde met fijne douche en heerlijke bedden. Ontbijt is uitmuntend en veel uitgebreider (o.a. zalm en gebakken eitje) dan je bij prijsniveau zou verwachten. Pension ligt midden in dorp maar wel net rustig dat je prachtig uitzicht op omliggende bergen hebt. Zeer veel bekende en minder bekende bezienswaardigheden (die tips krijg je van Marc en Rachel) zijn in directe omgeving. Kortom: zeer aan te bevelen !

Heb net echt zitten nadenken, maar geen minpunten kunnen ontdekken.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2015

Geweldig goed pension

Ton en Aly S.
10-8-2015

In de omgeving van Ruhpolding is veel te doen en te zien.Er zijn veel restaurants waar je 's avonds lekker kunt eten. Met de Gastekarte veel mogelijkheden (zoals gratis bus en trein en kabelbaan). En dan het pension met z'n gastvrije eigenaars Marc en Rachel. Het ontbijt is fantastisch en alles voor je klaargemaakt op tafel, gesneden fruit enz. Er wordt door Marc een paar keer per week gekookt wat ook heel goed en lekker is.Wij hadden een mooie grote kamer met grote douche. En voor vragen over de omgeving moet je bij Marc zijn hij weet heel veel.

Gereisd met partner in juni 2015

Super pension, klant staat nummer 1

Edwin Sap
18-7-2015

Nog nooit zulke klantvriendelijk service gehad, Marc en Rachel geven je echt het vakantie gevoel. Alles is top bij hen, van ontvangst tot kamer, ontbijt en helemaal als Marc zelf het avondeten maakt. Prijs kwaliteit is 200% kwaliteit

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Pension info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bergblick in Ruhpolding, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bergblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.