Hotel Alpenpension Daheim

Hotel Info

Meer hotelinfo

9 reviews over Hotel Alpenpension Daheim

• 8Frans16-07-2014

Gunstige ligging voor allerlei activiteiten

Eenvoudig maar zeer vriendelijk pension, waarbij de service voortreffelijk is.

• 8Aafko20-04-2014

Heerlijk in de Alpen

Daheim is een leuk oud familie hotel. Klein maar daardoor ook echt een familie gevoel. Bij het ontbijt mag je de keuze maken uit twee gerechten die 's avond geserveerd worden, eten als of je bij oma bent. Zeker een plek om naar terug te gaan.

• 8Johan Woelderink25-10-2013

Waar voor je geld

Klein hotelletje midden in Ruhpolding, erg vriendelijke mensen en goed personeel. Eten was prima, s'morgens voldoende en verschillende soorten broodjes, je kon je eigen lunch maken voor de middag en sávonds een lekker 3 gangen diner. Drinken ook voldoende. Het hotel is inderdaad gedateerd maar wel schoon. Maar er zijn mensen die voor een dubbeltje een 5 sterren hotel willen. Betaal er dan ook voor, muggezifters.

Met oudere kinderen

• 4vos20-10-2013

dit nooit weer

wij zouden ander hebben maar i v m verbouwing kwamen we hier terecht, dus nooit weer in dit hotel. eten was ronduit slecht, en kwam erg goedkoop over, de toetjes kwamen bij de aldi weg leek me , buffetvorm, het was ons door touroperator beloofd dezelfde voorwaarden als het hotel waar we officieel geboekt hadden, baas liep constant door de eetzaal, te controleren , hier gaan wij Nooit weer heen, ontbijt slecht, en zeer goedkoop met voorgebakken broodjes van de supermarkt , jusdorange zeker 3x verdund,

• 3Rob06-10-2013

Wees verstandig - Niet doen

Eenvoudig pension. Ontbijt redelijk (als je op tijd bent) Diner een echte aanfluiting met ingredieënten die per maaltijd niet boven de € 1,00 komen. All inclusive is niet zoals in de reisomschrijving wordt vermeld. Verstopte wasbak wordt niet gerepareerd.

• 3m bogers02-10-2013

dit nooit meer

eten was een ramp met diner kregen dikwijls pasta met wat ham snippers of een uitsmijter met een boterham eronder als er gemengde salade was kregen we geen desert want dat was een gang en het diner was 3 gangen smorgens met ontbijt als je om 8,30 ging eten dan was er geen brood meer of de jus de range was op en werd sporadish aan gevuld de kamers zijn zeer oudbollig en niet echt proper de laatste 3 dagen werd de wijn verdund met water omdat we wat wijn dronken met 2 man er was een keer een eitje bij het ontbijt en we zijn daar 8 dagen geweest dus geen aanrader

Met vrienden

• 4N.Meijer23-09-2013

Nooit meer in dit pension

Bij onze aankomst waren de kamers nog niet verdeeld. Toch werden wij (77 en 81 jaar oud) op de 3e verdieping geplaatst, 54 treden en geen lift. Op onze bezwaren werd gereageerd met : es tut mir Leid. Het was een oud gebouw ( niet brandveilig) wat nodig gerenoveerd moet worden. Personeel is niet professioneel en ook niet service-gericht. Een verstopte wastafel werd pas na 3 dagen gerepareerd

• 5T Hoebergen12-08-2013

Algemene indruk slecht

Wij hebben met 4 volwassenen in augustus dit hotel bezocht. Positief was; het bed en ontbijt waren goed, je kon bij goed weer buiten eten onder een grote kastanjeboom. Negatief was; het diner zou uit 3 gangen bestaan. Dit was de ene dag soep, pasta zonder groente ,of vlees met aardappelen en een nagerecht. de andere dag soep (die overigens wel lekker was) salade buffet en vlees met aardappelen of pasta. Van de 7 dagen hebben we 1 keer een lapje vlees gehad, de rest was gehakt ,worst ed De eerste dag kregen we een soort varkenshiel zonder bot met veel vet en zuurkool, bijna niemand at dit op. Er werd per gerecht geserveerd (het hoofdgerecht is keuze) waardoor het voorkwam dat de ene persoon het eten kreeg en de andere pas na 10 minuten. Het hotel is gedateerd wat wij overigens niet erg vinden als het maar zuiver is. Dit was helaas niet het geval, er werd erg slecht schoon gemaakt. Het dorp is gezellig en er veel te doen, wij gaan hier nog wel eens terug maar zeker niet naar dit hotel !

Anders

• 8leo de Haan06-06-2013

Gezellig

Vriendelijke gastvrouw efficiente bediening

2 tips over Hotel Alpenpension Daheim

• Johan Woelderink, 25-10-2013

Voldoende te doen in de omgeving, een bergwandeling, zwemmen in Vita Alpina, bootje huren op het meer.

• N.Meijer, 23-09-2013

Ruhpolding is een schitterende locatie maar huur liever een fremdenzimmeer of neem een ander hotel dan heb je een fijne vacantie

0 vragen over Hotel Alpenpension Daheim

• Huishoudelijke apparatuurTV