Ruhpolding

We hebben een aantal aanbieders voor Ruhpolding voor je op een rij gezet:

vakanties Ruhpolding

We hebben een aantal aanbieders voor Ruhpolding voor je op een rij gezet:

Reviews over Ruhpolding

Super gezellig, gastvrij en heerlijk.

Pascal,
    7-1-2019

De hele familie is super gastvrij. En wat kan die Marc heerlijk koken. Al een paar keer te gast geweest op hun “oude stekkie” en nu komen we zeker vaker terug.

Gereisd met vrienden in december 2018

ervaring rijker , volgende keer een ander hotel

Boom,
    18-9-2018

ligging van het Hotel is super , je kunt vanaf hier elke dag weer een andere activiteit ondernemen zowel voor te wandelen , fietsen , of een tripje met de auto naar een stad in de buurt b.v. Salzbourg. Prijs kwaliteit is goed , Het 4 gangen diner is goed maar wel gehaast. De kamers zijn klein en de bedden staan gescheiden van elkaar die echter niet te verplaatsen zijn. Hygiene is goed behalve in het restaurant waar we toch wel enkele spinraggen zijn tegengekomen in de hoeken , jammer. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. De ligging van het hotel is minder het ligt aan een doorgaande weg waar veel verkeer langs komt waardoor het gehorig is in de kamer tenminste als je aan de voorkant van het hotel logeert.

Gereisd met partner in september 2018

Zeker de moeite waard!

R. Snoeren,
    1-8-2018

Fantastische plek om te verblijven. Rustig straatje aan de rand van het dorp maar je loopt toch in 2 min de hoofdstraat in met veel restaurantjes. Veel gebruik gemaakt van de ChiemauCard, die bij de accommodatie zat. Gastvrije en vriendelijke eigenaren, elke dag vers afgebakken broodjes. We zaten in de bungalow. Volop ruimte, privé tuin maar ook de tuin van het pension stond klaar voor ons. Volgend jaar zeker weer terug!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

“Meer dan geweldig!”

Margot en Arnold,
    7-7-2018

De ligging was prachtig. Mooie ruime kamer met klein balkon.

Ontbijt en avondeten was uitstekend.

Marc en Rachel deden er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.

Marc weet ontzettend veel van de omgeving waardoor hij betere informatie kan geven dan de plaatselijk VVV.

Hij geeft geweldige tips, zowel bij goed en slecht weer.

Alles was super schoon.

Bij binnenkomst kregen wij gelijk het gevoel alsof wij hier al jaren kwamen.

Het is ons geweldig goed bevallen en gaan volgend jaar terug.

Gereisd met partner in juni 2018

Voor elk wat wils

Rob en Angela,
    6-6-2018

Fantastische vakantie gehad bij Cor en Ineke. Prima vakantiehuis, heel schoon, met uitzicht op de bergen en tuin erbij die iedereen mag gebruiken. Gelegen aan rustige straat en op loopafstand zijn er genoeg eetgelegenheden en supermarkt. In de omgeving veel te doen en te bezichtigen. Genoeg uitdaging voor sportieve mensen op alle niveaus. In het dorp zijn mountainbikes en e-bikes te huur. Veel wandelroutes in de directe omgeving, duidelijk aangegeven. Prachtige omgeving. Indien gewenst geven Cor en Ineke graag informatie over de omgeving.

Gereisd met partner in mei 2018
Ruhpolding scoort een 8,2 uit 10, op basis van 85 reviews