7,4

7 reviews over Camping Am Richterbichl in het Nederlands

Mooie terassencamping

C. Faber
1-8-2019

Mooie kleine camping. Nette plaatsen, niet heel erg groot maar voldoende ruimte om onder de luifel te zitten. Vriendelijke mensen en een gezellig restaurantje. Lekkere broodjes service. Zwemvijver bewoond door vissen en kikkers. Maar als je daar geen probleem mee hebt, prima om in te zwemmen. Heel mooi aangelegd. Mooie omgeving om te fietsen. Sanitair is netjes maar wel wat verouderd.

Mooie camping.

Jolanda
2-9-2018

Fijne, rustige camping. Mooi veldje en zwemvijver. Sanitair was uitstekend. Vriendelijke en behulpzame eigenaren. Mooie omgeving.

nooit meer

J.Vos
13-10-2015

De camping bestaat uit drie grote velden, die terrasvormig tegen een heuvel liggen. Het onderste is voor 'gewone' toeristen.Dat veld ligt vlak aan de weg (de Romantische Strasse) waar de hele dag het verkeer overheen dendert.Op het veld bijna geen schaduw. Verder ontbreekt een heg of andersoortige afbakening tussen de plaatsen.Wij hadden vervelende buren en dan is een beetje privacy wel prettig. Het sanitair is buitengewoon mooi en schoon. Het bevindt zich in de kelder van het huis waar de eigenaars wonen (echtpaar). De man is buitengewoon nors .Hij schijnt het niet leuk te vinden wat hij doet. Na het afrekenen zag ik dat de tien procent korting, die je krijgt met je Anwb-campingkaart, niet was afgetrokken.Dat was hij 'vergeten'. Hij is me na ons vertrek nog gaan achtervolgen met dreigende mails, omdat ik iets in de afvalbak had gedaan, wat volgens hem geen gewoon vuil, maar grofvuil was. Of ik daar even dertig euro voor wilde betalen.

Gereisd Met partner in juli 2014

Erg onvriendelijk. Dit nooit weer

Kraaijenbrink
21-9-2014

Een buitengewoon onvriendelijke campingbaas. Bespreekt hoorbaar zijn ongenoegen met medekampeerders. Internet is schandalig duur.

Gereisd Met partner in Fri Sep 19 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Beoordeling van de vakantiewoning

Van de Velde Johnny
24-6-2014

Camping met in de buurt heel wat toeristische attracties. Voorzien van alle comfort en zeer goed onderhouden. Het aanbod van de winkel en de Gästestube is prima. Je vindt er niet het aanbod van een supermarkt of restaurant, maar de kwaliteit is onberispelijk en voldoet aan alle basisbehoeften. Zeker deelnemen aan de zaterdagactiviteit. Voor ons een fantastische ervaring: een heerlijke barbecue met zeer veel lekkere (zelfbereide) bijgerechten. Wij genoten van de super-de-luxe Ferienwohnung. Een absolute aanrader! We genoten eveneens van de directe, eerlijke en warme aanpak van de eigenaars. Zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met partner in juni 2014

Fijne camping

nico_v_rooijen
27-9-2011

Op deze camping zijn we een paar dagen blijven staan om van de dorpjes aan de Romantische strasse te genieten. Op de camping zelf hadden we een mooie plaats en over het sanitair.... erg goed.

Gereisd Met partner in Wed Aug 24 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi gelegen camping

De Romantische Strasse bezoekers
30-8-2010

Deze camping ligt dicht bij het klene dorpscentrum. Boodschappen moet je in een dorp verderop doen. Wel is er veel te zien in de omgeving. Het sanitair is zeer schoon en ziet er goed uit. De behherders zijn bijzonder vriendelijk. Em ze hebben lekkere cappucino

Gereisd Met vrienden in juni 2010

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Am Richterbichl in Rottenbuch, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Am Richterbichl zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.