Hotel Park-Hotel Egerner Höfe

Hotel Park-Hotel Egerner Höfe

Airport hotel, Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag21°7°

Plaats als eerst een review!

We hebben een aantal aanbieders voor Park-Hotel Egerner Höfe voor je op een rij gezet:

Nog geen reviews over Hotel Park-Hotel Egerner Höfe

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar , Koffie en thee, Strijkijzer

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Kleding winkel
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesKrant, Kluis , Dokter, Autoverhuur, Concierge, Kantoor service, Informatie voor trips, Fietsverhuur, Portier, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats, Valet parking

• WatersportDuiken, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park-Hotel Egerner Höfe in Rottach-Egern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park-Hotel Egerner Höfe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.