Appartement Gästehaus Zibert

Appartement Gästehaus Zibert

Appartement

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Zibert voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Gästehaus Zibert in het Nederlands

Duitse degelijkheid en kwaliteit

fysiodirk
3-1-2014

Fantastisch verblijf voor een weekend. Super kamers, erg vriendelijke eigenaresse en niet duur!

Gereisd met vrienden in december 2013

Appartement info

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus Zibert in Rottach-Egern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus Zibert zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.