Pension Gästehaus Maier zum Bitscher

1 review over Pension Gästehaus Maier zum Bitscher in het Nederlands

Absolute aanrader

Annet van Ossenbruggen
10-6-2013

Gastehaus Maier zum Bitscher is een perfect pension. Schone kamer + badkamer en een heerlijk balkon waar je kunt zitten. 's-ochtends een lekker ontbijt. Zeer aardige eigenaresse en de rest van de familie die meehelpt. Als je vragen hebt, zij helpen je. Bij de ingang in de hal staat een koelkast,tegen betaling kun je daar drank pakken. Je mag de koelkast ook gebruiken om spullen in te leggen. Op loopafstand van het pension is van alles te doen maar je kunt ook met het openbaar vervoer naar diverse plaatsen, gratis reiskaart is bij boeking inbegrepen. Dit pension is super voor overnachting + ontbijt maar niet geschikt om met kinderen te verblijven. Voor kinderen is hier verder niets te doen.

Gereisd met vrienden in juni 2013

Pension info

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesKluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Gästehaus Maier zum Bitscher in Rottach-Egern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Gästehaus Maier zum Bitscher zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.