Appartement Gästehaus & Ferienwohnungen Stadler - Webermohof

Appartement Gästehaus & Ferienwohnungen Stadler - Webermohof

Appartement
Pension, Kleine hotelsWeer vandaag25°8°

1 review over Appartement Gästehaus & Ferienwohnungen Stadler - Webermohof in het Nederlands

aanrader

Gerda Verhulst
22-9-2012

De kamers zijn netjes en keurig ingericht. Een heel vriendelijke gastvrouw die aan alle wensen probeert te voldoen. Een uitgebreid en afwisselend ontbijt. Uitgangspunt voor talrijke wandelingen . Met de Tegernseecard gratis busvervoer en talrijke andere voordelen

Gereisd met partner in september 2012

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten, Bibliotheek, Lees/Studeerrruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Kluis

• ParkeermogelijkhedenAfsluitbare garage, Parkeerplaats

• WatersportSurfen, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Hiken
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus & Ferienwohnungen Stadler - Webermohof in Rottach-Egern, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus & Ferienwohnungen Stadler - Webermohof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Acties

Acties voor Appartement Gästehaus & Ferienwohnungen Stadler - Webermohof